هیچکس جرأت نمی‌کند با احمدی‌نژاد در بیفتد!

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد می‌خواهد اگر بتواند، برای نظام دردسر ایجاد کند؛ مسئولین از او سند و مدرک دارند اما نمی‌دانم چرا رو نمی‌کنند!

هیچکس جرأت نمی‌کند با احمدی‌نژاد در بیفتد!

احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جمعیت اصناف و بازار، گفت:

احمدی‌نژاد می‌خواهد اگر بتواند، برای نظام دردسر ایجاد کند. او حتما به نظر من باید نسبت به آن مشکلاتی که ایجاد کرده پاسخگو باشد. این مسئولین سند و مدرک دارند و به راحتی می‌توانند اقدام کنند، ولی نمی‌دانم دلیلش چیست که رو نمی‌کنند.

شاید نگرانند که هنوز هم طرفدارانی دارد. بله، ممکن است بعضی‌ها که هنوز برایشان درست تبیین نشده که او با چه اهدافی آمد و بعضی از کارها را انجام داد و یارگیری کرد، همان افراد نمی‌دانند که این شخص چقدر به این بنده خداها لطمه زد. باید آنها را آگاه کرد./ خبرآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    درود بر شرفت مرد نرفتی ولنجک و نیاوران نشین بشوی همام محله قدیم نارمک ساکن ساکن هستی مرگ بر کاخ نشینان دروغ گو ودزدان بیت المال

  • رضا

    بدبخت سند ومدرک او بیشتره مملکت اسلامی گل و بلبل همه سند و مدرک دارند از هم

  • ناشناس

    هنوز هم احمدی نزاد طرفدار داره بله مردم دنبال سی دی قرمز هستند

  • ناشناس

    شما بروید در همان بازار به چپاولگری بپردازید و به ریش مردم بخندید دهانتان بوی شیر میدهد و عددی نیستید که برای خادم ملت شاخ و شانه بکشید مزدور از قطع کنندگان جو و خوراکی خود نگران و کینه دارند.

  • خودشناس

    نیازی به در افتادن نیست؛ درحالی‌که شرق و غرب خواهان تضعیف و اگر بتواند نابودی یکپارچگی ما هستند. یاد بگیرید کم بگوییم چون دُر. احترام به نظرات مخالف بگذاریم؛ هرچند نپذیریم.

  • محمد

    درود بر محمود احمدی‌نژاد کسی که باج به شغال های مفتخور انگل انقلاب نداد

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها