اطلاعیه دفتر آیت الله ناظم‌زاده قمی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی:

مطابق همه کنوانسیون‌های جهانی، مردم غیر نظامی، کودکان و کهنسالان و بویژه بیمارستان‌ها از حمله مصون هستند

مطابق همه کنوانسیون‌های جهانی، مردم غیر نظامی، کودکان و کهنسالان و بویژه بیمارستان‌ها از حمله مصون هستند، ولی اسرائیل به سبب طبع بی‌شرمانه و قانون‌شکنانه همیشگی خود، هیچ حد و حدودی را برای هیچ‌کس قائل نیست و با این روحیه تفرعن، برگ نکبت‌باری دیگری را برای خود رقم زد

مطابق همه کنوانسیون‌های جهانی، مردم غیر نظامی، کودکان و کهنسالان و بویژه بیمارستان‌ها از حمله مصون هستند

این کشتار فجیعانه را به مسلمانان جهان، بویژه فلسطینیان، تسلیت عرض می‌کنم و همگام با دیگر حوزه‌های علمیه، درس فقه خود را در روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۶ تعطیل اعلام می‌کنم

 

آیت‌الله سید اصغر ناظم‌زاده قمی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم اسرائیل به بیمارستان المعمدانی، کلاس درس فقه خود در روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کرد. متن این اعلامیه به این شرح است.

 

بسمه تعالی

 انا لله و انا الیه راجعون

  

جنایت‌های رژیم آدم‌کش اسرائیل در یورش وحشیانه به غزه در این ده روز از جنگ، قلب هر انسانی را جریحه‌دار ساخته است؛ اوج این ددمنشی در حمله دیروز به بیمارستانی در منطقه خان یونس در غزه و در روز یازدهم صورت گرفت، که در آن حدود پانصد نفر کشته شدند.

مطابق همه کنوانسیون‌های جهانی، مردم غیر نظامی، کودکان و کهنسالان و بویژه بیمارستان‌ها از حمله مصون هستند، ولی اسرائیل به سبب طبع بی‌شرمانه و قانون‌شکنانه همیشگی خود، هیچ حد و حدودی را برای هیچ‌کس قائل نیست و با این روحیه تفرعن، برگ نکبت‌باری دیگری را برای خود رقم زد.

 این جانب با اندوه فراوان، این کشتار فجیعانه را به مسلمانان جهان، بویژه فلسطینیان، تسلیت عرض می‌کنم و همگام با دیگر حوزه‌های علمیه، درس فقه خود را در روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۶ تعطیل اعلام می‌کنم و خود را در این غم بزرگ شریک می‌دانم.

 

حوزه علمیه قم سیداصغرناظم زاده قمی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها