درخواست دولت بایدن:

کرونا مجددا برگشت،واکسن بزنید تا زنده بمانید

دولت بایدن با اعلام اینکه کرونا بار دیگر برگشته است از مردم جهان خواست باز هم واکسن بزنند.

کرونا مجددا برگشت،واکسن بزنید تا زنده بمانید

به گزارش مستقل آنلاین،خبرگزاری رویترز نوشت:

یک مقام کاخ سفید گفت، دولت بایدن قصد دارد از همه آمریکایی‌ها بخواهد که در پاییز امسال برای مقابله با موج جدید ابتلا به کرونا،واکسن تقویت‌کننده ویروس کرونا دریافت کنند.

این مقام مسئول گفت: در حالی که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها از افزایش مبتلایان و بستری شدن در بیمارستان ها از اینویروس خبر می دهند، سطح کلی آن هنوز پایین است.

 روز پنجشنبه، شرکت مدرنا Moderna (MRNA.O) گفت داده‌های اولیه نشان می‌دهد که واکسن به‌روز شده کووید-19 آن علیهزیرشاخه‌های «اریس» و «فورناکس» در انسان مؤثر است.

 Modernaو دیگر سازندگان واکسن کووید-19 Novavax (NVAX.O)، Pfizer (PFE.N) و شریک آلمانی BioNTech SE (22UAy.DE) نسخه هایی از عکس های خود را با هدف زیرشاخه XBB.1.5 ایجاد کرده اند.

 این شرکت‌ها انتظار دارند که در انتظار تأیید تنظیم‌کننده‌های سلامت در ایالات متحده و اروپا، واکسن‌های به‌روز شده در هفته‌های آیندهبرای فصل واکسیناسیون پاییز در دسترس باشند.

 این مقام مسئول با اشاره به ویروس سنسیتیال تنفسی گفت: ما همه آمریکایی ها را تشویق خواهیم کرد که علاوه بر واکسن هایآنفولانزا و واکسن های RSV، این تقویت کننده ها را نیز دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها