نتانیاهو:انتقام بزرگی از حماس خواهیم گرفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از حملات حماس وحشت زده بود اعلام کرد انتقام بزرگی خواهد گرفت.

نتانیاهو:انتقام بزرگی از حماس خواهیم گرفت

به گزارش مستقل آنلاین،خبرگزاری رویترز نوشت:

افراد مسلح گروه فلسطینی حماس روز شنبه در شهرهای اسرائیل غوغا کردند و بیش از و با گروگان ها گریختند در مرگبارترین روز در اسرائیل از زمان جنگ یوم کیپور در 50 سال گذشته  نلفات سنگینی بر رژیم صهیونیستی وارد کردند.

بیش از 230 شهروند غزه نیز در حملات مرگبار صهیونیست ها با یکی از ویرانگرترین روزهای حملات تلافی جویانه خود کشته شدند.

بنیامین نتانیاهو گفت: ما انتقام بزرگی برای این روز سیاه خواهیم گرفت. او گفت: "حماس یک جنگ تمام عیار را به راه انداخت. ما در این جنگ پیروز خواهیم شد، اما تحمل آن بسیار سنگین است و حماس می‌خواهد همه ما را به قتل برساند. "

تبریک حماس به مردم

اسماعیل هنیه، رهبر حماس نیز گفت: حمله ای که در غزه آغاز شده است به کرانه باختری و بیت المقدس سرایت خواهد کرد.

وی در سخنانی گفت: امروز صبح شکست و ذلت دشمن ما، سربازان و شهرک نشینان آن بود. آنچه رخ داد عظمت آمادگی ما را آشکار می کند، آنچه امروز رخ داد ضعف دشمن را آشکار می کند.

اجساد صهیونیست ها در خیابان های سدروت در جنوب اسرائیل در نزدیکی غزه پراکنده بود و اطراف آن را شیشه های شکسته ناشی از موج انفجار احاطه کردند.

شلومی از سدروت گفت: "بیرون رفتم، دیدم انبوهی از اجساد و خودروها به گلوله نشستند. دریایی از اجساد، در داخل سدروت در امتداد جاده، جاهای دیگر، بارهای اجساد."

 

جنگ 2

از حمله حماس به اسرائیل حمایت میکنیم

صهیونیست‌های وحشت زده که در اتاق‌های امن محاصره شده‌اند، وضعیت اسفناک خود را از طریق تلفن در تلویزیون زنده بازگو کردند.

آژیرهای خطر صبح دیروز شنبه و در پی حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، در تمام شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز نوار غزه و نیز دیگر شهرهای اشغالی از جمله تل‌آویو به صدا درآمدند. رادیو رژیم صهیونیستی نیز از ورود نیروهای مقاومت به داخل شهرک‌های اطراف غزه و تیراندازی در این شهرک‌ها خبر داد.

«محمد الضیف،» فرمانده کل گردان‌های «شهید عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس ضمن اعلام آغاز عملیات طوفان الاقصی، تاکید کرد: پس از نفوذ اعضای مقاومت به قلب اراضی اشغالی، وضعیت جنگی اعلام می‌کنیم.

به دنبال شلیک راکت‌ها و موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، آژیرهای خطر به صدا درآمدند و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند.

وبگاه «فلسطین الیوم» گزارش داد، گروه‌های مقاومت ده‌ها موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک کردند که آژیرهای خطر در کل «غلاف غزه» و عسقلان به صدا درآمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها