روزنامه کیهان به تنظیمات کارخانه برگشت: عربستان مراقب خودش باشد!

کیهان عربستان را تهدید کرد: دولت سعودی مراقب واکنش مردمی باشد.

روزنامه کیهان به تنظیمات کارخانه برگشت: عربستان مراقب خودش باشد!

روزنامه کیهان نوشت:

عادی‌‌سازی با رژیم صهیونیستی حتماً با واکنش شدید مواجه می‌شود. علاوه‌بر آن وجود سازمان‌های انقلابی در سطح منطقه و امکان سریع شکل‌گیری گروه‌های مقاومت مردمی نظیر گروه جوان «عرین الاسود» در کرانه باختری، می‌تواند یک دردسر دامنه‌دار را برای دولت‌هایی که به اسلام و مسلمین خیانت کرده‌اند، به وجود آورد.

به این هم باید اضافه کرد که در کشورهای منطقه مثلاً در عراق، گروه‌های شناخته‌ای هستند که می‌توانند گروه‌های مقاومت را در کشور دیگری میزبانی و پشتیبانی نمایند و پدیدآورنده‌ وضعیتی باشند. کما اینکه امروز حملات سایبری که منشأ و مبدأ آن در اکثر مواقع قابل شناسایی نیست، یک تهدید اساسی برای عادی‌‌سازی عربی – اسرائیلی به حساب می‌آید.

بنابراین اگر دولت سعودی و دولت‌های مشابه درصدد دستیابی به امنیت پایدار هستند، این امنیت از طریق برادری میان آنها و ملت‌های مسلمان و جریانات مقاومت به‌دست می‌آید نه از طریق اتصال و ارتباط با دشمنان اسلام و مسلمین که ناتوانی و رو به زوال بودن آنان به اثبات رسیده است و به قول رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز کارگزاران نظام با ایشان«دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد. آنها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • داود بهنیان

    سیاست گذاری کشورهای خاور میانه هیچ راتباطی به ایران و سیاست هاش نداره. هیچ کشوری ایران منزوی وتنها را دوست نداره.

  • ناشناس

    حزب باد لجن زار صفاتی که میشه ب کیهان داد

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها