فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است، بالاخره قیام می‌کنند

این درست نیست که عده‌ای از مردم نتوانند به اندازه کافی گوشت، مرغ، لبنیات و میوه بخورند ولی تعداد قلیلی به خاطر نزدیک بودن به مبادی قدرت از پاداش‌های میلیاردی و ... برخوردار باشند.

فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است، بالاخره قیام می‌کنند

کنایه تند مسیح مهاجری به علم الهدی به خاطر یک موقوفه

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

بارها باخبر شدم موقوفه‌ای از مسیر شرعی و قانونی اش منحرف شده و به دست کسانی افتاده که اهلیت تصدی آن را ندارند. ماجرا را دنبال کردم و خوشبختانه موقوفات مورد نظر به مسیر واقعی بازگشتند.

این درست نیست که عده‌ای از مردم نتوانند به اندازه کافی گوشت، مرغ، لبنیات و میوه بخورند ولی تعداد قلیلی به خاطر نزدیک بودن به مبادی قدرت از پاداش‌های میلیاردی، حقوق‌های نجومی و بهانه‌هائی از قبیل شایستگی برای در اختیار داشتن موقوفات برخوردار باشند. 

فکر نکنید صبر مردم بی‌پایان است. از روزی بترسید که لشکر گرسنگان علیه شما قیام کنند. اگر به رسالت دینی و قانونی خود که خدمت به محرومین و اجرای عدالت است عمل نمی‌کنید، لااقل برای بقاء خودتان و حکمرانی‌تان فکری بکنید. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ایلیا

    واسه بلد شدن و خوردن چند تا لایک ببینید امثال مهاجری چیکار میکنند؟؟؟؟؟،آقای مهاجری فکر میکنید مردم بی سوادند،دولتی که تورم ۵۳ درصد رو تو شهریور ۱۴۰۰ تحویل گرفت،دولتی که استقراض های کلان،چاپ پولهای بی پشتوانه،فروش دیوانه وار اوراق قرضه،کاهش فروش نفت ایران تا زیر ۲۰۰ هزار بشکه در روز ،که در اثر سیاستهای انفعالی و نگاه خودتحقیر ی کدخدا پرست بزرگ به ایران اسلامی بود رو تحویل گرفته واقعا خ خ بیشرمیه که از روز اول کلی چوب لای چرخش بزاریم اونم دقیقا تو پازل استکبار...مزدور بودن هم حدی داره،دولت داره کارای خوبی انجام میده،با همسایه هامون بستیم،فروش نفت ده برابر شده،کلی استقراض ها و بدهی های چند صد همتی دولتهای قفل و کلید رو داره پس میده،اما شما با همصدایی استکبار به دولت می تازید،به چه قیمتی؟؟؟،....منکر مشکلات نیستیم،اما داشتن انصاف،ریشه یابی مشکلات و سعی در حل کردن اونا و نه القای ناامیدی به ملت،اونم طبق تجویز استکبار،باید اولویت اولمون باشه......

  • علی

    ببخشید جناب ایلیا اینایی که فرمودین بهبود یافته(فروش نفت، پس دادن بدهی های دولت قبل،و و....),برا منی که یکی از میلیونها کارگر هم این دولت وهم اون دولتهای ب قول خودت بی آورده گذشته بودم و هستم کجای زندگی من و سفره زن و بچم منفعت برده ازین دستاوردهای شگرف دولت متدین جناب رئیسی من خدمتتون عرض میکنم، یک مرغ رسید ب کیلویی دو تومن، گوشت شد کیلویی ده تومن تخم مرغ شد دونه ی دویست تومن ، میوه رو بگو ، شده زیر قیمت دولتهای گذشته، از بس خوردیم دل درد گرفتیم واس همین 95درصد ملت فقیر ایران دیگه جناب رئیسی رو نمی‌خوان روشن شدی جناب ایلیا

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها