نمایندگان مجلس انقلابی این همه وقت داشتند، چرا الان یادشان افتاده نقد دولت کنند؟

جریان حاکم بر مجلس و دولت جنگ زرگری دارند تا بازار گرمی کنند. وگرنه چرا در سال آخر این مجلس، نمایندگان به یک‌باره یادشان افتاده نقد دولت کنند؟

نمایندگان مجلس انقلابی این همه وقت داشتند، چرا الان یادشان افتاده نقد دولت کنند؟

فلاحت‌پیشه: «برادران خالص‌ساز»، طعنه لاریجانی به نظارت استصوابی است / جنگ دولت و نمایندگان «زرگری» است / مجلس و دولت بانیان وضع موجود هستند

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده پیشین مجلس در گفتگو با خبرآنلاین گفت:

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در توضیح نامه‌ی لاریجانی به یکدستی حاکمیت در دو سال گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: تا پیش از آن این حد از یک‌دست شدن را کمتر در دهه‌های گذشته سراغ داریم، سابقه نداشته است. تا جایی که حتی تنوعات درون جناحی هم در آن راه نداشته باشد. این امر باعث شده تا غیریت‌سازی را در بخش عمده‌ای از حتی اصول‌گرایان هم شاهدیم.

همان‌طور که در نامه لاریجانی به رقابت تصنعی اشاره شده از نظر فلاحت‌پیشه نیز حذف تکثر از حضور جریان‌های متکثر سیاسی در سال‌های اخیر موجب شده که: «امروز نیز همین جریان حاکم بر مجلس و دولت جنگ زرگری دارند تا بازار گرمی کنند. وگرنه چرا در سال آخر این مجلس، نمایندگان به یک‌باره یادشان افتاده نقد دولت کنند؟ هرچقدر جریان‌های متکثر حذف شوند، جریان‌های باقی مانده و از صافی رد شده و یک‌دست، ناچار دچار رقابت زرگری می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها