مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان در مدارس فتنه اصلاح‌طلبان است!

برخی از جریانات اصلاح‌طلب در مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان در مدارس نقش دارند.

مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان در مدارس فتنه اصلاح‌طلبان است!

حجت الاسلام احمد حسن فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ابعاد پشت پرده ماجرای مسمومیت‌های اخیر دانش‌آموزان مدارس تهران و سایر شهر‌ها پرداخت و گفت: بررسی اغتشاشات اخیر در کشور نشان می‌دهد، ماجرای مسمومیت دانش آموزان نیز طراحی خود دشمنان و با برنامه ریزی‌های کاملا آن‌ها صورت گرفته است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران، فلاحی درباره اهداف دشمنان و دلایل خود  مدعی شد: در شرایطی که مدارس برای حضور دانش آموزان، یک آرامشی پیدا کرده بودند و همینطور بدلیل شکست سیاست قبلی شان و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان درصدد برآمدند تا در آستانه سال جدید، دوباره فضای آرام جامعه را برهم بزنند. 

وی در ادامه باتاکید بر لزوم برخورد با عاملان مسمومیت‌های دانش‌آموزان بیان کرد: تکرار شدن و طولانی شدن این قضایا درست نیست و در چنین مواقعی می‌طلبد نهاد‌های امنیتی قبل از اینکه برنامه دشمنان عملیاتی شود فکری کنند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید و در راستای عمل به تکلیفشان، هرچه سریعتر بساط این توطئه را جمع کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی مجلس با اشاره به ویدئوی منتشر شده از برخورد با یک خانم در اطراف یکی از مدارس تهران که ادعا شده بود مادر یکی از دانش‌آموزان آن مدرسه است، تصریح کرد: نهاد‌های امنیتی واطلاعاتی بایستی همه ابعاد و زوایای مختلف این ماجرا را مورد بررسی قرار دهند؛ هم بررسی کنند افرادی که در این ماجرا دست داشتند از کجا هدایت شده‌اند و حتی کسانی که با این خانم حاشیه‌ساز برخورد کرده بودند، را با ریزبینی مورد بررسی قرار دهند به این دلیل که گاهی اوقات این‌ها نیز طراحی شده است.

فلاحی گفت:اصلاح طلبان همسو با دشمنان در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان عمل می کنند.عده‌ای از جریانات سیاسی اصلاح‌طلب در این خصوص اظهار نظر کرده‌اند که دستگاه‌های امنیتی و قضایی بایستی روی اظهارات این افراد قدری دقیق شوند تا متوجه شوند این اطلاعات را از کجا می‌آورند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عضو کمیسیون آموزش مجلس در بخشی از اظهارات خود مدعی شد: شکی ندارم برخی از این جریانات اصلاح‌طلب در این قضایا نقش دارند؛ اینکه کسی دعوت به اغتشاش می‌کند و نظام و جریان ارزشی و انقلابی جامعه را متهم می‌کند، عادی نیست و قطعا از جایی نشأت می‌گیرد. مانند ماجرای مهسا امینی که هنوز ابعاد قضیه مشخص نشده بود، این‌ها نظام را متهم کردند و بعدا مشخص شد که هیچ اتهامی متوجه نظام نیست، اما متاسفانه با این جریانات هیچ برخوردی نشد و، چون برخوردی صورت نگرفت، به همین کار فتنه‌گری شان نیز ادامه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها