اجرای 354 پروژه عمرانی توسط خیرین بانک صادرات ایران

مجمع خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در چهار دهه فعالیت، در احداث، بازسازی و مرمت بالغ بر 354 پروژه مدرسه‌سازی، مسجد، اماکن فرهنگی، خانه بهداشت و طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و حادثه‌‌دیده مشارکت کرد.

اجرای 354 پروژه عمرانی توسط خیرین بانک صادرات ایران

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مجمع خیرین مدرسه‌ساز به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی این بانک از سال 1360 تاکنون با احداث و تکمیل 354 پروژه عمرانی شامل مدرسه، کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات، گلزار شهدا، منازل مسکونی (مناطق زلزله‌زده)، کانون فرهنگی، توانبخشی و خوابگاه، سالن ورزشی و اجتماعات، مدرسه علمیه، خانه بهداشت، کتابخانه، مسجد، فاضلاب و آب‌رسانی در مناطق کمتر برخوردار، زلزله‌زده و سیل‌زده کشور، سهم برجسته‌ای در کمک به مردم و کاهش مشکلات آسیب‌دیدگان از سیل و زلزله و... داشته است.

احداث و بازسازی 50 مدرسه، کمک به بازسازی و مرمت 27 پروژه عتبات عالیات و گلزار شهدا، ساخت و مرمت 252 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده، احداث 5 کانون فرهنگی، توانبخشی و خوابگاه، 4 سالن ورزشی و اجتماعات، یک مدرسه علمیه، 8 خانه بهداشت، 3 کتابخانه، 2 مسجد و مشارکت در احداث و تکمیل دو پروژه فاضلاب و آبرسانی در منطقه زلزله‌زده غرب کشور و استان‌های سیل‌زده در سال‌های اخیر، از جمله مهمترین اقدامات این مجمع بوده که با مشارکت کارکنان این بانک و از محل کمک‌های مردمی تامین مالی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها