با زن‌های بدکاره، اسپانیای اسلامی را از ما گرفتند!

با فرستادن فواحش و زن‌های بدکاره به کوچه و خیابان‌های اندلس کاری کردند که کشور اسلامی اندلس از دست ما رفت و امروز وسط مساجد آن روز اندلس شراب خواری می کنند.

با زن‌های بدکاره، اسپانیای اسلامی را از ما گرفتند!

امام جمعه شیراز گفت: باید ببینیم دشمن در برخورد با ما مسلمانان چه ترفندهایی را به کار می‌گیرد تا ما آنها را خنثی کنیم، یکی از آیات دشمن‌شناسی قرآن کریم، آیه مبارکه ۲۶۸ از سوره مبارکه بقره است، خدای متعال می‌فرماید "الشَّیْطَانُ یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ وَیَأْمُرُکُمْ بِالْفَحْشَاءِ" مردم، شیطان که دشمن قسم خورده شما است دو ابزار را برای فریب شما به کار می‌گیردط اول " یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ " که این را دو جور می شود معنا کرد، معنای اول اینکه شیطان شما را از اینکه فقیر بشوید می‌ترساند. به صورت مداوم در برنامه‌های مختلف خود شیاطین جن و انس کاری می کنند که شما از فقر بترسید و این ترس را در دل مؤمن ایجاد کنند، چیزی که دشمن در این راستا انجام می دهد.

وی افزود: معنای دیگر "یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ" این است که شیطان به شما وعده ها می دهد اما پوچ و توخالی است، ببینید این وعده‌ها را به مردم افغانستان دادند، در دورهای مختلفی که آمریکا در افغانستان بودند وعده های مختلف دادند و گفتند افغانستان را آباد می‌کنیم اما در طول 50 سال اخیر غیر از گرفتاری برای مردم چیز دیگری بوده است؟ وعده در باغ سبزشان بسیار است اما در عمل همین است که می‌بینید و این برای کسانی که می گویند اگر با آنها بسازیم کارمان درست می شود و یک دوره ۱۰ ساله رشد کشور را به فرموده رهبر معطل کردند و سروصدا کردند که می خواهیم مسئله را درست کنیم و در انتها نتوانستند چون به شیطان اعتماد کردند و شیطان وعده‌اش دروغ است.

وی افزود: دومین ابزار "وَیَأْمُرُکُمْ بِالْفَحْشَاءِ" ابزار دوم شیطان امر به فحشا است: دشمن شما برای اینکه شما را زمین بزند خدای متعال می فرماید فحشا را بین جوانان رواج می‌دهد و امر به فحشا می کند، دوستی از مطلعین سند امنیت ملی آمریکا را برای بنده می خواند و بیان کرد که بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که در آمریکا باید کاری کنیم تا جلوی فحشا گرفته شود چون می داند مملکتی که جوانش گرفتار فحشا است دیگر روی آبادی نمی بیند اما آنکه برای کشور خودش آن نسخه را دارد، برای کشور شما یک کسی را پشت تلویزیون نشانده و با مکرون هم دیدار و به گذشته سیاه خود افتخار می کند و می خواهد آن را الگوی دختران ایران کند که البته همانطور که تاکنون در همه حیله های خود شکست خورده اند در این جهت هم باز شکست خواهند خورد و ملت ایران بینی همه این شیاطین را به خاک خواهند کشید.

وی ادامه داد: حواستان به این دو حیله جمع باشد؛ الان هم هر دو حیله را در اوج بر سر ملت ایران خراب کرده اند به حساب اینکه شاید شما را شکست دهند. بله؛ در اندلس یا اسپانیای امروزی یک تجربه دارند و در آنجا توفیق پیدا کردند و با فرستادن فواحش و زن‌های بدکاره به کوچه و خیابان‌های اندلس کاری کردند که کشور اسلامی اندلس از دست ما رفت و امروز وسط مساجدآن روز اندلس شراب خواری می کنند و آنها برنامه‌های‌شان برای کشور ما هم همین است.

 

دشمن نمی‌خواهد حرم و مسجدی باقی بگذارد

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله دژکام در خطبه های نماز جمعه گفت: نمی‌خواهند حرمی و مسجدی باقی بگذارند چون می دانند اگر شما در مسیر مسجد و حرم جلو بروید آنها جایی برای عرض اندام در دنیا ندارند و می خواهند شما را زمین بزنند.

او اظهار کرد: شیطان برنامه‌ریزی می‌کند تا شما را از نظر اقتصادی زمین بزند، این جنگی که در عرصه ارزی این چند روز به وجود آوردند جنگ است و توقع از مدیران و مسئولان دولتی این است که در مقابل این قضیه آرایش جنگی بگیرند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: وقتی بانک مرکزی اعلام می‌کند برای ۴۰ کالای اساسی ارز یکسال آینده را با قیمت 27 هزار 500 تومان آماده دارم اما بعد در خیابان های کشور ارز نزدیک 60 هزار تومان است، معلوم است که یک توطئه در کار است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها