حمید نوری اصلاح‌طلب بود/ظریف کمکی برای آزادی او نکرد

فرزند حمید نوری اعلام کرد پدرش اصلاح‌طلب و به روحانی رای داده بود اما ظریف کمکی برای آزادی وی و دیدار خانواده‌اش نکرد.

حمید نوری اصلاح‌طلب بود/ظریف کمکی برای آزادی او نکرد

مجید نوری(پسر بزرگتر حمید نوری): امیرعباس فخرآور تحلیلی دارد. بابا به آقای روحانی رای دادند و اصلاح‌طلب بودند. تفکر سیاسی ما یکسان نبوده ولی همهٔ ما بچه‌های انقلاب هستیم. منزل ما محل تضارب آرا بود! من آقای فخرآور را قبول ندارم ولی دی ۹۸ تحلیلی نوشت که در آن گفته بود ما امید داشتیم آقای نوری هرچه ما بگوییم تأیید کند. این‌ها فکر می‌کردند طی این هشت ماه که ما از بابابی‌خبر بودیم و تحت شکنجه بوده‌اند؛ آقای نوری هم که سفر اروپا زیاد رفته و احتمالاً دوست دارد به اروپا برود؛ تفکر سیاسی‌اش هم که. در واقع بابا را آدم ضعیفی دیده بوده‌اند. حالا تفکر سیاسی ایشان هرچیزی که هست به ضدانقلاب پا نمی‌دهد. هر مشکلی که هست مربوط به خانواده است یعنی کشور ایران.

من اگر آقای ظریف را ببینم یا می‌دیدم حتماً به ایشان می‌گفتم که طبق نقل‌قول‌هایی که ما شنیدیم اصلاً اراده‌ای برای کمک به این قضیه در وزارت امور خارجه وجود ندارد. آقای ظریف لطفاً خودتان شخصاً این موضوع را پیگیری کنید. ایشان علاوه بر شخصیت حقوقی شخصیت حقیقی دارند. اگر آقای ظریف چیزی بگویند مسلماً بهتر پیگیری می‌شود. دست ما به ایشان نرسید؛ خدمت آقای جابرانصاری، معاون کنسولی، رفتیم. اگر پیگیری‌ای هم اتفاق افتاده ما بی‌خبریم. کرونا هم شما دخیل بدانید. حوادث مختلفی پشت سرهم اتفاق افتاد که مانع دسترسی ما برای پیگیری و مشورت به مسئولان می‌شد. هواپیمای اوکراینی، سردار سلیمانی و … . نمیگم عمدی درکار بوده؛ کرونا هم دخیل بدانید.

 

آقای امیرعبداللهیان دیداری با ما ترتیب دادند که بنظر من خیلی باارزش است اما آقای ظریف را هرچه تلاش کردیم موفق نشدیم ببینیم.

آدرس: انصاف نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها