محمد جعفر منتظری:

باید کلاً فضای مجازی را ببندیم

دادستان کل کشور گفت:ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم.

باید کلاً فضای مجازی را ببندیم

حجت الاسلام والمسلمین منتظری «دادستان کل کشور» شامگاه ۱۰ آذر، در نشست «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در اغتشاشات اخیر» که به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کشور «جهاد تبیین» است و اساس دین هم از ابتدا تبیین بوده و پیامبر (ص) پیامبرِ تبیین است و قرآن یکی از نام‌هایش تبیان و این کتاب، کتابِ تبیین است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: آن زمانی که حضرت آقا فرمودند شبیخون فرهنگیست، مسوولین فضا را رها کردند، آن زمان که فرمودند فضای مجازی، باز شاهد رهایی بودیم؛ در دولت قبل بزرگ‌ترین خیانت دولت قبل، همین سرپیچی از دستور آقاست. ما فریاد زدیم اما به نتیجه نرسیدیم چون تمام اختیارات به دست بنده نیست. بنده به عنوان دادستان کل، برای مسوولینی که مرتکب این تخلفات شدند، پرونده تشکیل دادم، ثبت هم شد ولی این که رسیدگی نشده، من نمی‌توانم علت این مسأله را عرض کنم.

وی در خصوص فیلترینگ گفت: بنده امروز هم پای مسأله فیلتر کردن‌ها ایستادم و خیلی فحش خورده ام؛ ما امروز یک وی پی ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر آن هم از خارج از کشور در اختیار قرار می‌گیرد. یا بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم که نه مورد تأیید مسؤولین عالی نظام هست، نه امروز امکانش هست.

دادستان کل کشور تصریح کرد: در مورد مسأله حقوق عامه که دامنه گسترده ای دارد و دستگاه قضا هم در صیانت این حقوق مسوولیت دارد، بنده جدی این مسأله را دنبال کرده ام و بسیار مصادیق گسترده ای دارد؛ چون این حقوق عامه قانونی نداشت، آیین نامه ای برای آن تنظیم کردیم. این مساله فراقوه ایست و تنها به قوه قضاییه ارتباط ندارد

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها