جوانان فقط یک زندگی بهتر می‌خواهند

برخورد سخت نمی تواند جواب جوانانی که فقط زندگی بهتر می‌خواهند نیست؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند.

جوانان فقط یک زندگی بهتر می‌خواهند

معصومه ابتکار: شنیدن صدای معترضین و گفت‌وگو باید آغاز شود/ برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند

معاون رئیس جمهور در امور و زنان خانواده در دولت دوازدهم نوشت:

مطالبات و نارضایتی انباشته، ناکارآمدی دستگاههای مسئول در اعتراضات، اضمحلال قدرت رسانه ملی در کنار هجمه بی وقفه رسانه هایی که هویتشان با دشمنی ایران سرشته شده و موج سواری آنها بر خشم جوانان، همه و همه شرایطی را رقم زده که زنگ خطر خشونت کور را به صدا درآورده است؛ خشونتی که نتیجه ای جز ویرانی برای هیچیک از طرفین ندارد.

به قول سید محمد خاتمی "براندازی نه ممکن است و نه مطلوب"، ولی دولت و مجلس در برابر این شرایط دشوار چرا نتوانسته اند پاسخ منطقی و اصلاحی بدهند تا کورسویی از امید برای تغییر به وجود آید و مانع بهره برداری دشمنان ایران از این وضعیت شود؟

در حالی که بنظر می رسد بعضی پژواک فریاد جوانان معترض را نمی شنوند، دلسوزان هر لحظه بیم شان از ویرانی و تاریکی بیشتر شده و بر جان های عزیز بیشتری که از دو طرف به زمین می افتند بر خود می لرزند؛ که این معادله ای دو سر باخت است و البته دولت مسئولیت این شرایط و پاسخگویی در برابر وضعیت به وجود آمده را برعهده دارد.

شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش "هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است"، باید آغاز شود.

برخورد سخت نمی تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است./ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها