می‌گویند آماده شنیدن هستیم اما صدای معترضان را قطع می‌کنند

وقتی رئیسی به اسلامشهر رفت، صدای جوان معترض را قطع کردند. در مجلس هم نماینده‌ای که در حال تذکر و نطق است بلندگوی او را قطع می‌کنند.

می‌گویند آماده شنیدن هستیم اما صدای معترضان را قطع می‌کنند

فعال اصلاح طلب: چرا رئیسی برای شنیدن صدای معترض به دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر نمی‌رود؟/ وقتی رئیسی به اسلامشهر رفت، صدای جوان معترض را قطع کردند

حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده پیشین مجلس گفت:

در اصل ۲۷ قانون اساسی همه می‌توانند اعتراض کنند. از طرفی مقامات اعلام می‌کنند گوشمان برای شنیدن اعتراضات آماده است اما وقتی رئیسی به اسلامشهر رفت، یک جوان بلند شد و اعتراض کرد اما صدای اعتراض او را قطع کردند.

دو نفر بسیار متین و مودبانه اعتراضات خود را بیان می‌کنند، رئیسی که رئیس جمهور است و مقام اول بعد از رهبری در کشور است حق این بود که سخنان آن جوان را قطع نمی‌کرد و تا پایان حرف او را گوش می‌کرد و یا نماینده‌ای در مجلس در حال تذکر و نطق است بلندگوی او را قطع می‌کنند. همه این موارد بدترین روشی است که نشان بدهند به صدای مخالف و منتقد گوش نمی‌دهند.

چرا رئیسی به دانشگاه شریف و دانشگاه امیرکبیر نمی‌رود؟ او می‌توانست در اوج روزهای اعتراضات به این دانشگاه‌ها برود، چهار تا جسارت می‌شد، چه اشکالی داشت؟ رئیسی به کارخانه‌های نیمه تمام سرکشی می‌کند، به طرح‌ها سرکشی می‌کند، توصیه می‌کند، کار خوبی است، اما ای کاش رئیسی قراری بگذارد جاهایی که مردم در حال اعتراض هستند، حرف می‌زنند، مکان‌هایی مانند خوابگاه دانشگاهی و فضای دانشگاهی برود، دو سه ساعت با آنها حرف بزند و ارتباط برقرار شود.

نیازمند گفتگوی ملی هستیم که اگر به معنای واقعی احساس می‌کنیم آمادگی وجود دارد تبعا فهرست اسامی کسانی که می‌توانند در گفتگوی ملی موثر باشند را ارائه بدهیم./ مُنیبان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها