استعفای مدیرعامل نساجی در اعتراض به آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی

یزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی به دلیل برطرف نشدن انتظارات در بحث آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی از سمت خود استعفا کرد.

مدیرعامل و مشاور عالی باشگاه نساجی به دلیل آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از سمت خود استعفا کردند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی به دلیل برطرف نشدن انتظارات در بحث آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی از سمت خود استعفا کرد. من استعفای او به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

جناب آقای مهندس رضا حدادیان

مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

با سلام و احترام

صمیمانه از حسن اعتماد حضرتعالی نسبت به بنده طی سه فصل به‌عنوان خادم مردم مازندران در جایگاه مدیرعاملی باشگاه بزرگ نساجی، خدای متعال را شاکرم در این مدت هر آنچه که در توان داشتم در این عرصه با خلوص نیت و با هدف خدمت به مردم به کار بستم.

متأسفانه در بحث تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه علی‌رغم پیگیری‌های مستمر بنده در این چند ماه و همچنین عدم تحقق وعده رئیس جمهور محترم در زمان مقرر و در ادامه مماشات و صبر باشگاه با وعده‌های ناسرانجام مسئولان امر لکن با توجه به این همه متانت و حسن نیتی که از سوی باشگاه در عمل ثابت شد، اما انتظارات در بحث تکمیل و آماده‌سازی این ورزشگاه تا امروز مرتفع نشد.

به همین منظور بنده دیگر توانی برای ادامه همکاری با مسئولان امر ندارم و استعفای خود را به احترام مردم مازندران و هواداران خونگرم نساجی رسماً خدمت حضرتعالی اعلام می‌دارم.

ان‌شاءالله مدیرعاملی بر سر کار بیاید تا توان مقابله با این حجم وعده و وعید را داشته و سیاسی‌کاری را از بر باشد».

رحیم دست‌نشان مشاور عالی باشگاه نساجی مازندران نیز از سمت خود استعفا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها