نماینده رهبری وارد استان سیستان و بلوچستان شد

حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به عنوان نماینده ویژه رهبری به سیستان و بلوچستان سفرکرد و اظهار داشت: برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم

نماینده رهبری وارد استان سیستان و بلوچستان شد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم.

 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری که همراه هیاتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، روز یکشنبه با بیان این مطلب اظهارداشت: آمده ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می باشد و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هیات همراه با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها