عشق مردم به انقلاب اسلامی همه سختی‌ها را برای آنان آسان کرده

عشق الهی و عشق به آرمان‌های خدای تعالی در افرادی که در مسیر نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، همه سختی‌ها را برای آنان آسان کرده و باعث می‌شود تا در سخت‌ترین موقعیت‌ها عقب‌نشینی نکنند و کوتاه نیایند.

عشق مردم به انقلاب اسلامی همه سختی‌ها را برای آنان آسان کرده

به گزارش مستقل آنلاین آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی درجمع فرماندهان و مسئولان انتظامی در دفتر امام جمعه کرج اظهار داشت:  امروز نیز به‌خوبی روشن‌شده است که دشمنان نظام اسلامی به همین امنیت طمع دارند و در نظر دارند بانفوذ در بخش‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و حتی نظامی امنیت کشور را به مخاطره بیندازند.

امام‌جمعه کرج افزود: ایجاد فساد و شبهه به چالش کشیدن مردم با حاکمیت و اختلاف‌افکنی بین سران قوا از جمله ترفندهای دشمنان در این عرصه است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی با سایر ممالک دیگر متفاوت است چراکه برای اعتلا و سر پا ایستادن آن خون داده‌شده است، گفت: عشق الهی و عشق به آرمان‌های خدای تعالی در افرادی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، همه سختی‌ها را برای آنان آسان کرده و باعث می‌شود تا در سخت‌ترین موقعیت‌ها عقب‌نشینی نکنند و کوتاه نیایند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی کسانی که در نظام اسلامی فعالیت می‌کنند برای خدا و استقرار احکام الهی تلاش می‌کنند، گفت: در این مسیر باید تلاش کنیم تا تمامی کارها از روی اخلاص و برای خدای متعال باشد.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود بابیان اینکه نباید به اسم تأمین امنیت بددهنی کنید، گفت: نیروی انتظامی باید در عین صلابت، قدرت و اقتدار برای اعمال قانون نباید به متهم یا مجرم بددهنی کند چراکه این امر باعث از بین رفتن اخلاص کار می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر اینکه باید به حقوق متهم و مجرم احترام گذاشت و آن را نادیده نگرفت، گفت: تفاوت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با پلیس زمان طاغوت توجه به آداب و دستورات اسلامی است.

وی در خاتمه بابیان اینکه کار و وظیفه نیروی انتظامی کار سنگین و خطیری است، گفت: هرچه کار خطیرتر باشد ارزش او افزوده است./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها