جزییات حوادث در زاهدان + فیلم

در یک عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

جزییات حوادث در زاهدان + فیلم

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایرنا نوشت: در یک حمله تروریستی در زاهدان تعدادی از تروریستها به سمت یک کلانتری حمله و آن را به رگبار بستند.

در این عملیات تروریستی تعدادی از پرسنل انتظامی کلانتری مجروح که به بیمارستانهای زاهدان منتقل شدند.

پیش از این عملیات تروریستی هم تعدادی از نمازگزاران نماز جمعه اهل تسنن زاهدان  به تحریک از سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان  به خیابان آمدند.

یک نمازگزار که از ذکر نامش خودداری کرد، اظهار داشت: مولوی عبدالحمید در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر هوشیاری و خویشتن داری مردم در مقابل خبر و شایعه تجاوز یک مقام انتظامی چابهار به یک دختر بلوچ گفت این موضوع برای ما خیلی مهم است البته مسوولان گفته‌اند در حال بررسی و پیگیری مساله هستند و ما نیز تا زمان اعلام رسمی آن از سوی دستگاههای مربوطه پیگیر هستیم.

نمازگزاران در حین اقامه نماز بودند که تعدادی از آنان به سمت کلانتری هجوم بردند و یکی از آنان با اتوبوس به دیوار کلانتری زده و قصد تخریب دیوار و ورود به کلانتری را داشتند که موفق نشدند و تنها بخشی از دیوار تخریب شده است.

 

واکنش مولوی عبدالحمید به حوادث امروز زاهدان

مولوی عبدالحمید ساعتی  بعد از اتفاقات رخ داده در زاهدان: از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.

شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است.

از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند./ ایسنا

 

شورای تامین سیستان و بلوچستان مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد

در اطلاعیه شورای تامین سیستان و بلوچستان آمده است: افرادی که ساعتی پیش قصد داشتند با تیراندازی اوضاع شهر را ناامن کنند با هوشیاری و واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع کنترل گردیده است.

خواهشمندیم ضمن حفظ آرامش خود از نزدیک شدن به اماکن و محل‌های تجمعی خودداری شود.

از مردم بصیر و آگاه سیستان و بلوچستان ، تقاضا می شود به شایعاتی که هم اکنون توسط معاندین در حال انتشار است توجه نفرمایید.

حجم ویدیو: 4.71M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها