جایگاه زنان در فضای دولتی و حکومتی خالی است

دشمن از خالی بودن زنان سواستفاده می‌کند

غرب از خالی بودن زنان در فضای دولتی و حکومتی در دولت و مجلس سو استفاده می‌کند. می خواهند با کنار گذاشتن نقش مادری، از زنان برای براندازی استفاده کنند.

دشمن از خالی بودن زنان سواستفاده می‌کند

به گزارش مستقل آنلاین زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست زن، هویت و رسانه، با اشاره به هویت سازی رسانه در جهان گفت: اتفاقی که اکنون نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان در حال رقم خوردن است «نظم نوین جهانی» است؛ که ابزار آن تکنولوژی است و هزینه زیادی هم برای آن شده است. مؤسسات مختلفی هم شکل گرفته و حتی در ایران نیز فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: زن ایرانی نباید قدرت خودش را دست کم بگیرد و در مقابل پول و هزینه‌هایی که این مؤسسات می‌کنند خود را ببازد. بنیادهای برانداز رسماً گفته‌اند که قدرت زنان برای ایجاد تغییرات اجتماعی نیاز است و باید به آن اتکا کنیم.

شیخی افزود: شاهد سریال‌های ۴۰۰ قسمتی هستیم که خانواده‌ها به تماشای آنها می‌نشینند و هدف اصلی این سریال‌ها چیزی جز جا انداختن مسائل دنیوی نیست و ته آن این ذهنیت در دختر به وجود می‌آید که چه بپوشم و چطور خودم را نشان بدهم. دیگر ارزش‌های مادری فراموش شده و زن تبدیل به یک کالای مصرفی برای مردان شده است.

 

 برنامه‌ریزی دشمن این است تا مردم علیه مردم قرار بگیرد

این نماینده مجلس ادامه داد: ما در اسلام مفاهیم خیلی عالی برای زن داریم که حتی بهتر از غرب است؛ ولی کسی نیامده این الگوها را برای زنان جامعه بازگو کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی آنها این است تا مردم علیه مردم قرار بگیرد. معتقدند زن‌ها قدرتمندند و با کنار گذاشتن نقش مادری و دین گریزی آنها خواهند توانست برای براندازی مورد استفاده قرار بگیرند.

شیخی افزود: جمعیت‌های مختلفی با شعارهای درست و دقیقی که اتفاقاً ما هم آنها را قبول داریم شکل گرفته اند ولی هدف‌های غلطی پشت شعارهای آنها است و به دنبال انحراف زنان هستند.

شیخی گفت: دنیای غرب از این خالی بودن زنان در فضای دولتی و حکومتی در دولت و مجلس سو استفاده می‌کند و تبلیغاتی بر علیه زنان صورت داده است./مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها