سید ابوالحسن مهدوی:

آمریکا می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را تحمیل کند

آمریکا می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را به ایران تحمیل کند.

آمریکا می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را تحمیل کند

آمریکا می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را تحمیل کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اهمیت نماز جمعه اظهار داشت: افرادی که به خوبی موضع دین را درک کرده‌اند در نماز جمعه حضور می‌یابد.

وی در ادامه در خصوص برجام افزود: برخی می‌گویند توافقات حاصل شده است و این در حالی است که به نظر ما عمده عدم توافقات صورت گرفته است، گفته شده همه تحریم‌ها باید لغو شود، ایران باید راستی آزمایی کند و در نتیجه ایران تضمین دهد که در هر سه مرحله ایراد وجود دارد.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: باید توجه داشت آمریکا تحریم‌ها را به صورت کامل لغو نخواهد کرد، ممکن است برخی از تحریم‌ها را لغو کند که در کنار آن نیز شرط می‌گذارد و تهدید می‌کند که دو مرتبه تحریم‌ها را بر می‌گرداند و می‌خواهد برجام دو و سه، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای را به ایران تحمیل کند، همه باید توجه کنند که همه تحریم‌ها لغو شود.

وی در خصوص راستی آزمایی نیز تصریح کرد: باید توجه داشت که آیا واقعاً اروپایی‌ها حاضر هستند اگر نقض عهدی شد در آینده خود را مقصر بدانند و آیا حاضر هستند اگر آمریکا از برجام خارج شد او را مقصر بدانند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله مهدوی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی بر روند راستی آزمایی مجلس توجه داشته باشند، ادامه داد: ما نه به عهد و پیمان و نه به عدم عهد و پیمان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در برجام اعتقاد نداریم اما ما عهد خود را نخواهیم شکست و ما باید به همه تعهدات خود پایبند باشیم. وی گفت: از سوی دیگر باید منابع در اختیار ایران باشد تا محلی برای جبران خسارات وجود داشته باشند و مانند گذشته شکست نخوریم.

امام جمعه اصفهان درباره سفر بایدن به منطقه نیز افزود: بایدن در این سفر نتیحه‌ای نگرفت و موفق به افزایش صادرات نفت از کشورهای عربی نشد و ناتوی عربی نیز محقق نشد.

وی ادامه داد: افول و فروپاشی آمریکا و نابودی اسرائیل آرزوی همه ما ایرانیان است و امیدواریم هر چه زودتر این شرایط را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها