سخنگوی سپاه پاسداران خطاب به صهیونیست‌ها:

با دست خالی آبروی بزرگتر و قدرتمندتر از شما را بردیم

پیام ما به صهیونیست‌ها که گاهی از پریشان‌حالی اظهاراتی را بیان می‌کنند این است که با دست خالی آبروی بزرگتر و قدرتمندتر از شما را بردیم.

با دست خالی آبروی بزرگتر و قدرتمندتر از شما را بردیم

با دست خالی آبروی بزرگتر و قدرتمندتر از شما را بردیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب گفت: آمریکا تلاش کرد ملت‌های مسلمان منطقه را علیه ایران بسیج و جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تهدید در منطقه معرفی کند، اما در مقابل، شخص رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر دنیا قرار گرفت. دنیایی که رویارویی جمهوری اسلامی را با آمریکا به زیبایی دیده است و توانمندی‌های جمهوری اسلامی و ناتوانی‌های آمریکایی‌ها را می‌داند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به دیدار همزمان ریاست جمهوری‌های روسیه و ترکیه با رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: عبارات حکیمانه، انقلابی و دقیق مقام معظم رهبری در دیدار این ۲ مقام ارشد کشورهای روسیه و ترکیه، موجب شد که موجی از تحلیل در دنیا به راه افتد.

 تلاش آمریکا، منزوی جلوه دادن جمهوری اسلامی است. در جریان برجام نیز محور قدرتمندی علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها شکل گرفت.

 رهبر معظم انقلاب برای اولین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به اظهارات سست صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه گزینه‌های نظامی روی میز دارند، بیان کرد: پیام ما به صهیونیست‌ها که گاهی از پریشان‌حالی اظهاراتی را بیان می‌کنند این است که بزرگتر و قدرتمندتر از شما آمریکایی‌ها، اتحاد جماهیر شوروری، شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس بودند اما شهیدان و فرزندان این مرز و بوم با دست خالی حتی در بُعد نظامی، با اقتدار و تکیه به نیروی الهی آبروی شما را بردند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: صهیونیست‌ها در تلاش برای تهدید جمهوری اسلامی هستند اما در مجالس شهدا به آن‌ها می‌گوییم که دست از پا خطا کنید آنچنان درس عبرتی خواهید گرفت که برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید از دست خواهید داد.

۴۳ سال تجربه مبارزه و جنگ با شما را داریم و جنگ ۳۳ روزه با لبنان نشان داد که گنبد آهنین شما کارایی ندارد و اخیرا به دلیل قدرتمند شدن ما شما به گنبد آهنین سایبری روی آوردید و پله پله در حال عقب‌نشینی هستید. گنبد آهنین یعنی شما به صورت روزمره در معرض تهدید جبهه مقاومت در حوزه سایبری هستید./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها