کانال تلگرام کفش عمده را چطور پیدا کنیم؟

کانال تلگرام کفش عمده را چطور پیدا کنیم؟

کسب‌وکار کفش از مشاغلی است که از قدیم رواج دارد و با ایجاد برندها و طرح‌های گوناگون، رونق بیشتری نیز خواهد یافت. چراکه کفش یکی از نیازهای ضروری افراد است و برای هر منظوری از پیاده‌روی روزانه گرفته تا شرکت در مجالس رسمی، کفش خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به مزایای شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در فضای کسب‌وکار، جستجوی کفش و خرید از کانال‌های عمده‌فروشی مزایای زیادی دارند.

اگر عمده‌فروش یا توزیع‌کننده هستید، کسب‌وکار خرد دارید و یا قصدتان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کفش و یا کانال فروش کفش است، و اگر به دنبال تهیه و خرید کفش عمده از کانال عمده‌فروشی کفش عمدباکس هستید، این مقاله برای شما آماده شده است. در انتهای مقاله، فهرستی از بهترین کانال‌های عمده‌فروشی کفش در تلگرام در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

چرا خرید از کانال عمده‌فروشی کفش؟

امروزه شاهد گسترش گوشی‌های هوشمند و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکارها و خریدوفروش هستیم. گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی باعث توسعه و رونق تجارت الکترونیک شده و شیوه کسب‌وکار و تبلیغات را نیز تغییر داده است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهند  بیش از 28 درصد از واحدهای تجارت الکترونیک در ایران، علاوه بر وب‌سایت، از مزیت‌های  شبکه‌های اجتماعی نیز در کسب‌وکار خود بهره می‌برند و بیش از 43 درصد کسب‌وکارهای ایرانی در تلگرام فعالیت دارند.

 بر اساس پیش‌بینی کارشناسان، تا زمانی که استفاده از گوشی‌های هوشمند افزایش پیدا کند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار و خریدوفروش نیز گسترش خواهد یافت. کسب‌وکارها و تولیدی‌های کفش زیادی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام به‌عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی ایرانیان، مشغول به فعالیت هستند. اما جستجو و پیدا کردن کانال‌های عمده‌فروشی کفش کار ساده‌ای نیست.

نکته‌ای که حائز اهمیت است، راه پیدا کردن این کانال‌های عمده‌فروشی کفش است. حال سؤال اینجاست که کانال تلگرام کفش عمده را چطور پیدا کنیم و چطور به لیستی از کانال‌های عمده‌فروشی کفش دسترسی پیدا کنیم؟ برای این منظور، راه‌حل کم‌هزینه‌ و سریعی وجود دارد.

کانال عمده‌فروشی عمدباکس(Omdbox)، بهترین راه پیدا کردن فروشنده کفش عمده

 عمدباکس(Omdbox) یک عمده‌فروشی آنلاین ایرانی است برای تولیدکنندگان و بنکداران کالا و توزیع عمده که خود را به نمایش گذاشته و به‌صورت عمده معامله کنند. عمدباکس بستری برای درج آگهی فروش عمده، معرفی و مبادله بدون واسطه کالا است و متعلق به فروشنده خاصی نیست.

درواقع، به زبان علم بازاریابی دیجیتال، عمدباکس یک مارکت پلیس است که برخلاف فروشگاه‌های واقعی و اینترنتی، کالایی را خریدوفروش نمی‌کند و وظیفه‌اش ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین عمده‌فروش و خریدار است. در سایت عمدباکس، هرکدام از کالاهای عمده‌فروشان صفحه‌ای اختصاصی دارند که به معرفی کالا و فروشنده آن پرداخته است. در کانال عمده‌فروشی عمدباکس نیز آگهی هر صفحه از سایت درج شده است.

در هر آگهی فروش درج شده در سایت و کانال تلگرامی عمدباکس آدرس شبکه‌های اجتماعی عمده‌فروشان کفش برای ارتباط خریداران با آن‌ها درج شده است.

در حال حاضر بیش از 3000 تولیدکننده و عمده‌فروش در عمدباکس آگهی فروش درج کرده‌اند و روزبه‌روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. بنابراین عمدباکس را به‌عنوان مرجعی کامل از کانال‌های عمده‌فروشی کفش دانست.

برای دسترسی به فهرست کانال‌های عمده‌فروشی به کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید

مزایای عمدباکس

مراجعه به کانال تلگرامی عمدباکس، مزایای زیادی برای خریداران دارد، که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پایین‌تر بودن قیمت کالا

ازیک‌طرف با کاهش و یا حذف واسطه‌ها، قیمت کالا نیز کاهش می‌یابد و از طرف دیگر با افزایش تعداد عمده‌فروشان در یک مکان، فضایی رقابتی ایجاد می‌شود و عمده‌فروشان با هدف جلب نظر مشتریان بیشتر، قیمت خود را منصفانه‌تر ارائه خواهند کرد.

  1. تنوع بالای محصولات و کالاها

یکی از مهم‌ترین مزایای عمدباکس تنوع بالای محصولات است. روزانه بیش از 40 آگهی فروش کالاهای عمده از سراسر کشور در عمدباکس درج می‌شود. و خریداران برای انتخاب و خرید کالاهای خاص نیز مشکلی نخواهند داشت.

 

 

  1. امکان مذاکره بین خریدار و فروشنده

معمولاً هر فروشنده‌ای برای کالای عمده خودش، قیمت، شرایط پرداخت و تحویل خاصی در نظر می‌گیرد. در آگهی‌های درج شده در عمدباکس، تمامی جزییات کالا و شرایط و امتیازهای فروش درج شده است که می‌توان در مورد آن‌ها با عمده‌فروش مذاکره کرد.

  1. امکان مقایسه بین کالاهای عمده

با افزایش تنوع، امکان مقایسه بین کالاها و مهم‌تر از آن، شرایط فروش که نقش قابل‌توجهی در هزینه‌ها ایفا می‌کند، وجود دارد. با افزایش امکان مقایسه بین کالاها و عمده‌فروشان، داشتن بهترین انتخاب تضمین با صرف زمان و انرژی کمتر می‌شود.

  1. امکان جستجوی کالای عمده

جست‌وجو در کانال تلگرامی عمدباکس به دو صورت انجام می‌شود:

  • جستجو از طریق قابلیت سرچ کانال تلگرامی

با جست‌وجوی تمام یا قسمتی از مشخصات یا برند کالا در کانال عمدباکس، لیستی از آگهی‌های مرتبط نمایان می‌شود.

  • دسته‌بندی موضوعی با هشتگ (#)

در کانال تلگرام عمدباکس برای دسته‌بندی کالای عمده و صرفه‌جویی در زمان مخاطب از هشتگ‌ استفاده می‌شود. اگر روی هشتگ‌ها کلیک کنید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که تمام آگهی‌هایی که شامل آن هشتگ باشند را پشت سر هم ردیف می‌کند. بنابراین پیام‌هایی که قبل‌تر منتشر شده‌اند گم نمی‌شود و دسترسی به آن‌ها راحت می‌شود.

برای دسترسی به هشتگ‌های مربوط به فروش کالای عمده در کانال تلگرام عمدباکس، لازم است در قسمت سرچ کانال، کالای موردنظر خود را با تایپ هشتگ(#) نوشته و سپس به جستجوی آن کالا بپردازید و یا روی هشتگ‌های هر پست کلیک کنید تا آگهی‌های مشابه نمایش داده شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه به سایت عمدباکس(omdbox) و کانال تلگرامی عمده آن در تلگرام

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها