راهکارهایی برای لاغر دیده شدن

معمولا افراد چاق به دنبال پوششی هستند تا آنها را لاغر نشان دهد. از همین رو در این گزارش راهکار لاغرتر دیده شدن و لباس های مناسب برای افراد چاق را برایتان قرار داده ایم.

به گزارش نمناک؛ لاغر شدن و کاهش وزن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن امکان پذیر است اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توان در یک چشم به هم زدن به اندام ایده آل رسید اما اگر وقت کافی ندارید و می خواهید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می توانید با ترفندهای ساده و بی دردسری چاقی و اضافه وزن تان پنهان کنید به صورتی که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده اید و راز لاغریتان را از شما بپرسند.

یکی از دغدغه های اصلی خانم های چاق این است که لاغرتر به نظر برسند, لباس هایی که شما را لاغر نشان میدهد در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک معرفی میکنیم.

رنگ های تیره تر بپوشید

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافهوزنتان زیاد نشان داده نشود هیچ گاه به سراغ لباس هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و ... نروید زیرا لباس هایی با این رنگ ها تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و برای اینکه شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و... بپوشید.

برای لباستان پارچه های ظریف را انتخاب کنید

جنس پارچه ای که شما برای لباس هایتان در نظر می گیرید باید ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشد تا شما با پوشیدن آن لباس لاغر تر به نظر برسید. هرگز به سراغ پارچه هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید حتی اگر زیبایی آنها چشمتان را خیره کرد.

بهترین طرح پارچه برای لباس خانم های چاق

بهترین انتخاب در مورد طرح پارچه برای شما پارچه های ساده یا پارچه هایی با خطوط عمودی ظریف هستند . اگر پارچه های طرح دار را برای لباستان می پسندید مدل های دارای گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خانه های ظریف را انتخاب کنید.

شلوار های راسته و کاملا بلند بپوشید

جنس شلوارتان برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف پذیر باشد زیرا این جنس شلوار سبب تخت نشان دادن شکم و یک دست و صاف نشان دادن ران ها می شود . شما باید هیچ گاه پارچه های نرم و لطیف را برای جنس شلوارتان انتخاب نکنید.

بهتر است شلوارتان راسته و کاملا بلند تا روی کفش تان باشد . شلوار خود را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نگه دارید . بهتر است شلوارتان خط اتو نیز داشته باشد.

کفش پاشنه بلند بپوشید

برای لاغرتر به نظر رسیدن بهتر است سراغ کفش های پاشنه بلند که 6 سانتی متر ارتفاع دارد بروید . بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پای چاقی هستند کفش هایی با بندهای پهن است زیرا این نوع کفش ها می توانند چاقی پای شما را پنهان کنند.

دامن بلند بپوشید

اگر علاقمند به پوشیدن دامن هستید برای لاغرتر به نظر آمدن دامنی به شکل حرف Aانگلیسی بپوشید. اگر ساق و مچ پای شما چاق است بلندی دامن Aشکل شما باید تا پایین پایتان و زیر قوزک پا باشد.

قد دامن تان را نیز باید بلند انتخاب کنید زیرا دامن های کوتاه اندام شما را بزرگ تر نشان می دهد. بهتر است شما برای اینکه چاق به نظر نرسید دامن هایی با مدل کلوش و مدل هایی که تنها یک برش دارند را انتخاب نکنید.

لباس یقه هفت بپوشید

لباس های یقه هفت گردن را کشیده تر نشان می دهند و با ایجاد خطای دید تصویر ظریف تری از اندام بالا تنه شما ارائه می دهد. پس برای لاغرتر به نظر رسیدنتان این نوع لباس را که در دنیای مد نمناک گفته شد انتخاب نمایید.

لباس هایی با فرم ساعت شنی بپوشید

اگر می خواهید اندامتان زیبا ترو لاغرتر نشان داده شود بهتر است دنبال لباس هایی باشید که درست شبیه ساعت شنی هستند و در قسمت کمر تنگ می شوند. این مدل لباس ها کمرتان را باریک تر از سایر اندامتان نشان می دهد و به همین دلیل لاغرتر به نظر می رسید.

اگر لباس شما مدل ساعت شنی ندارد برای اینکه مدل ساعت شنی در لباستان تداعی کنید یک کمربند ظریف به لباستان ببندید. با پوشیدن این مدل لباس دوستانتان فکر می کنند که وزنتان کاهش یافته است.

لباس های یک رنگ بپوشید

برای لاغرتر به نظر آمدن لباس های یک رنگ انتخاب نمایید . پوشیدن یک لباس یک دست شما را بلندتر و کشیده تر و در نتیجه لاغر تر نشان خواهد داد اما انتخاب لباس های شلوغ با تنوع رنگی زیاد بلندی قدتان را پنهان می کند و شما چاق تر به نظر می آیید.

لباس یک رنگ

پوشیدن کت و ژاکت های بلند بدون بستن دکمه ها سبب لاغرتر به نظر آمدنتان می شود . شما برای لاغر تر دیده شدن ژاکت و کت های بلند را با دکمه های باز و بدون اپل در سرشانه ها بپوشید.

پیراهن بپوشید

برای خانم های چاق پوشیدن لباس های یکسره مثل پیراهن که تک رنگ باشند یا برش عمودی داشته باشند بسیار بهتر از پوشیدن کت و دامن و حتی کت و شلوار است زیرا این لباس ها آنها را به دلیل پنهان کردن شکم و اندام های چاق لاغرتر نشان می دهد.

لباس هایی با سایز مناسب

برای اینکه چاق تر از آنچه هستید به نظر نرسید به سراغ لباس های تنگ یا بسیار گشاد نروید و لباس هایی را انتخاب کنید که سایز دقیق خودتان است .

انتخاب اکسسوری های مناسب

شما برای اینکه وزنتان کمتر به نظر برسد علاوه بر اینکه باید در انتخاب لباسهایتان دقت کنید باید در انتخاب اکسسوری ها از زیورآلات گرفته تا شال و روسری هم درست عمل کنید.

در انتخاب گردنبند و گوشواره ، مدل های بلند و بسیار ظریف را انتخاب کنید و از دستمال گردن های بلند و ظریف استفاده نمایید و آن را مانند شال گردن بدون پیچاندن دور گردنتان از 2 طرف رها کنید. دسته های بلند شال با ایجاد خطای دید بالاتنه شما را بلندتر و لاغرتر نشان خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها