سری Huawei P40 پرچمدار جدید هواوی

هواوی از سری جدید گوشی های خود به نام P40 به زودی رونمایی میکند اما متاسفانه سری P40 از گوگل پشتیبانی نمیکند. در ادامه مشخصات سری جدید هواوی P40 را میخوانید.

سری Huawei P40 پرچمدار جدید هواوی

سری Huawei P40

به گزارش سرویس تکنولوژی مستقل آنلاین غول فناوری چینی، هواوی، قصد دارد از جدیدترین پرچمدار خود یعنی سری Huawei P40  رونمایی کند. در آخرین گزارش در مورد این پرچمدار آمده است که شاهد نسخه پلاس در این سری خواهیم بود. با این حال، طبق معمول ما تنها و اولین تصویر واقعی هواوی P40 Pro که در مترو مشاهده شده را در اختیار داریم. به نظر می‌رسد اخیرا جالب‌ترین مکان برای دیدن وسایل خاصی که به تولید انبوه نرسیده‌اند مترو باشد. پیش از این هم شیائومی، Honor، سامسونگ و سایر گوشی‌هایی که پس از معرفی در بازار برای فروش موجود نبودند در مترو دیده شدند.

ویژگی های سری Huawei P40

 

هواوی P40این گوشی هوشمند بسیاری از ویژگی‌های هواوی P40 Pro که در آینده معرفی خواهد شد را داراست. برای مبتدیان، می‌توان از جذابیت صفحه نمایش خمیده دوگانه‌اش نام برد. علاوه بر این، یک دوربین سلفی دوگانه در گوشه بالایی سمت چپ صفحه نمایش آن قابل مشاهده است. قسمت پشتی این گوشی یک قاب محافظ دارد که به همین خاطر نمی‌توانیم ترتیب دوربین عقب را ببینیم. با این حال، طراحی بدنه جلویی گوشی اساساً با رندرهای موجود سازگار است.

طبق داده‌ها Huawei P40 Pro با نمایشگر 6.5 اینچی و صفحه نمایش خمیده OLED ارائه خواهد شد. در زیر قاب، Kirin 990 SoC را داریم. این گوشی از حداکثر 12 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن حدود 5000 میلی آمپر - پشتیبانی از 50W HUAWEI SuperCharge- و شارژ سریع دوگانه سیمی و بی‌سیم است. 

سری هواوی P40 بدون گوگل

این گوشی با اینکه دارای EMUI 10 و جدیدترین نسخه Android 10 است اما همچنان بدون پشتیبانی از خدمات گوگل عرضه خواهد شد. دوربین عقب Huawei P40 Pro در کل دارای پنج لنز است که یکی از آنها دوربین تله فوتو پریسکوپ است و تائیدیه لایکا را داراست. دوربین این پرچمدار محدوده کانونی معادل 18 تا 240 میلی متر را پوشش می‌دهد. 

معرفی رنگ ‌بندی سری Huawei P40

هواوی P40طبق گفته یو چنگدونگ، معرفی رنگ‌بندی سری Huawei P40 در ماه مارس سال 2020 در فرانسه خواهد بود درحالیکه آخرین گزارش تنها از دو رنگ  سفید و سیاه خبر می‌دهد. با این حال، گمانه‌زنی‌های قبلی حاکی از آن است که می‌توانستیم سری P40 را حداکثر در پنج رنگ داشته باشیم که رنگ‌ها شامل مشکی، طلایی، خاکستری، نقره ای، آبی و آسمانی می‌شود و همه رنگ‌ها دارای یک طرح سایه و روشن هستند. در عین حال انتظار داریم که نسخه Premium آن فقط دو رنگ سیاه و سفید را داشته باشد.

 

نیلوفر مجیدی_پژوهشگر

gizchina

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها