حمله ترامپ به سیاست‌های بایدن

ترامپ می‌گوید: جو بایدن با اقدامات غلطش آمریکا را در برابر دشمنانش آسیب‌پذیر کرده است.

حجم ویدیو: 14.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

حمله ترامپ به سیاست‌های بایدن

 

ترامپ در این سخنرانی ضمن حمله به جو بایدن درباره خروج آمریکا از افغانستان می‌گوید؛ باید پایگاه هوایی بگرام در اختیار آمریکا باقی می‌ماند تا بتوان برنامه اتمی چین را پایش کرد.

ترامپ همچنین به سیاست‌های منطقه‌ای بایدن انتقاد می‌کند: چین به ما احترام نمی‌گذارد، ایران از ما نمی‌ترسد و روسیه با حمله وحشیانه به اوکراین نشان داده تا چه حد فکر می‌کند رهبران ما ضعیف هستند. این اتفاقات، هرگز تحت دولت ترامپ رخ نمی‌داد. هرگز حتی ممکن هم نبود. این خطرناک‌ترین دوره از تاریخ کشور ما است. ملت ما در افغانستان تحقیر شد، جایی که سربازان ما کشته شدند و شماری از آمریکایی‌ها را جا گذاشتند و آن‌ها گروگان گرفته شدند.

ترامپ که غیرقابل پیش‌بینی‌ترین رئیس جمهور آمریکا بود همچنان خود را لایق‌ترین رئیس جمهور می‌داند و می‌گوید: آن‌ها سخت‌افزارهای نظامی را جا گذاشتند. ما تسلیم شدیم. روسیه در زمان جورج بوش گرجستان را گرفت. آن‌ها در زمان اوباما کریمه را گرفتند ولی در زمان دولت من هیچ جایی را تصرف نکردند. من سربازهایمان را از سوریه و عراق خارج کردم و فقط چند ماه با خروج از افغانستان فاصله داشتیم. من بودم که تعداد سربازان در آنجا را به ۲ هزار نفر کاهش دادم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها