نظامیان روس عمدا تجهیزات نظامی خود را تخریب می‌کنند تا با اوکراین نجنگند

نظامیان روس حاضر به اجرای دستورات فرماندهان خود نیستند و در برخی موارد به عمد تجهیزات نظامی خود را تخریب کرده و یک جنگنده روسی را نیز به اشتباه سرنگون کرده‌اند.

نظامیان روس عمدا تجهیزات نظامی خود را تخریب می‌کنند تا با اوکراین نجنگند

نظامیان روس عمدا تجهیزات نظامی خود را تخریب می‌کنند تا با اوکراین نجنگند

 

نافرمانی سربازان روس از دستورات پوتین در جنگ اوکراین آغاز شد؟

برخی منابع از اختلاف میان رهبر روسیه و فرماندهان نظامی‌اش و برخی منابع نیز از تمرد نظامیان روسی در اوکراین خبر می‌دهند.

دستگاه اطلاعاتی آمریکا اطمینان دارد که مشاوران رئیس‌جمهور روسیه اطلاعات درستی در مورد عملکرد نیروهای نظامی روسیه در اوکراین در اختیار ولادیمیر پوتین قرار نمی‌دهند و باعث گمراهی او شده‌اند.

یک مقام اطلاعاتی آمریکا به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته طبق یافته‌های اخیر سرویس‌های اطلاعاتی، تنش بین پوتین و برخی از مقامات رده بالای دفاعی روسیه بر سر این موضوع بالا گرفته است.

یک منبع اطلاعاتی انگلیسی نیز مدعی شد که نظامیان روس حاضر به اجرای دستورات فرماندهان خود نیستند و در برخی موارد به عمد تجهیزات نظامی خود را تخریب کرده و یک جنگنده روسی را نیز به اشتباه سرنگون کرده‌اند.

«جرمی فلیمنیگ» رئیس سازمان ارتباطات دولتی انگلیس گفت که ولادیمیر پوتین هم درباره توان نظامی نیروهای روسی که روزی بسیار بزرگ بود ارزیابی اشتباه کرد و هم مقاومت ملت اوکراین و عزم غرب که مسکو را با تحریم‌های هماهنگ شده به شکل بسیار گسترده مجازات کرد، دست‌کم گرفت.

این مسئول انگلیسی تأکید کرد که مشاوران پوتین می‌ترسند واقعیت را به او بگویند.

وی مدعی شد که نظامیان روس در زمینه تسلیحاتی نقص دارند و روحیه آنها نیز پایین است و حاضر به اجرای دستورات نیستند و سلاح‌های خود را تخریب می‌کنند/ جماران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها