بارهای مردم در فرودگاه دبی گم شد!

رسانه ها از گم شدن بارهای مسافران در فرودگاه دبی و نیز ارسال اشتباهی آن خبر می دهند.

بارهای مردم در فرودگاه دبی گم شد!

به گزارش مستقل آنلاین،خلیج‌تایمز نوشت:

فرودگاه‌های دبی اعلام کردند مسافرانی که چمدان‌هایشان به مقصد نرسیده است باید با نماینده شرکت هواپیمایی در فرودگاه تماس بگیرند یا با مرکز تماس شرکت هواپیمایی ارتباط بگیرند.

فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) پس از لغو 1244 پرواز از زمان بارندگی‌های روز سه‌شنبه به دبی، اعلام کرد: «به دلیل محدودیت منابع، با بارهای جا مانده مواجه است». عملیات پروازهای داخلی و خارجی پس از بارندگی های بی سابقه به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است.

‌DXB به دلیل محدودیت جا و وقوع سیل با بارهای جا مانده و اشتباه رفته مواجه است. مسافرانی که بدون چمدان خود به مقصد نهایی خود می‌رسند، باید با نماینده شرکت هواپیمایی فرودگاه یا مرکز تماس شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرند.

فرودگاه‌های دبی تلاش می‌کند تا حداکثر تلاش خود را برای پشتیبانی از مسافران در DXB که تحت تأثیر تأخیر سفر به دلیل شرایط آب و هوایی بی‌سابقه اخیر امارات متحده عربی قرار گرفته‌اند، انجام دهد. این شدیدترین بارندگی است که امارات در 75 سال گذشته دریافت کرده است و مسئولین امارات گفته‌اند ما تمام تلاش خود را برای بازگشت عملیات به حالت عادی انجام می دهیم.

اوایل صبح روز جمعه، DXB به طور موقت تعداد پروازهای ورودی را تا ساعت 4 صبح محدود کرد.

آنها گفتند؛«ما کمک‌ها و امکانات لازم را به مهمانان آسیب‌دیده ارائه کرده‌ایم، اما به دلیل مسدود شدن جاده‌ها، بیش از آنچه می‌خواستیم طول کشیده است. ما می دانیم که لغو، اختلال و تأخیر در برنامه های سفر چقدر خسته کننده است و تیم های ما شبانه روز برای کمک به مهمانان ما کار می کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها