مدیرعامل امارات:

از مسافران عذرخواهی میکنیم/400 پرواز را مجبور شدیم لغو کنیم

مدیرعامل هواپیمایی امارات ضمن عذرخواهی از مسافران این شرکت،به بیان اقدامات خود در سیل دوبی پرداخت.

از مسافران عذرخواهی میکنیم/400 پرواز را مجبور شدیم لغو کنیم

به گزارش مستقل آنلاین، خلیج تایمز نوشت:

در پی بارش های بی سابقه ای که صدها پرواز در امارات را مختل کرد، تیم کلارک، مدیرعامل امارات روز شنبه نامه ای سرگشاده منتشر کرد که در آن به دلجویی مسافران آسیب دیده در پنج روز گذشته پرداخت.

وی در این نامه نوشت:

این هفته یکی از سخت‌ترین هفته‌ها برای امارات از نظر عملیاتی بوده است، زیرا طوفان‌های بی سابقه در امارات متحده عربی رخ داده است. من می خواهم صمیمانه ترین عذرخواهی خود را از همه مشتریانی که در این مدت برنامه سفر خود را مختل کرده اند، ابراز کنم.

در روز سه شنبه 16 آوریل، امارات متحده عربی بیشترین بارندگی خود را در 75 سال گذشته تجربه کرد. وزش بادهای طوفانی و باران فعالیت در شهرها را مختل کرد. مرکز 24 ساعته ما در دبی باز بود و حرکت پروازها برای ایمنی کاهش یافت، اما جاده های آب گرفته مانع از توانایی مشتریان، خلبانان، خدمه کابین و کارمندان فرودگاه ما برای رسیدن به فرودگاه و همچنین جابجایی لوازم ضروری مانند غذا و سایر امکانات پروازی شد.

او با بیان اینکه این شرکت برجسته هوایی مجبور به تغییر جهت ده‌ها پرواز شد تا از وخامت اوضاع در بدترین شرایط جوی جلوگیری کنند نوشت: طی 3 روز آینده مجبور هستیم نزدیک به 400 پرواز را لغو کنیم و بسیاری دیگر را به تأخیر بیندازیم، زیرا عملیات هاب ما به دلیل کمبود نیرو و کمبود منابع با چالش مواجه شد.

وی با ابراز تاسف اعلام کرد ما در مورد 2 اولویت خود روشن بودیم: مراقب مشتریان خود باشیم که تحت تأثیر این اختلال قرار گرفته اند و عملیات خود را طبق برنامه بازگردانیم.

برای آزاد کردن منابع و ظرفیت برای مدیریت مشتریان آسیب دیده به عنوان اولویت، ما مجبور شدیم ورود مسافرانی که از دبی خارج می‌شوند را به حالت تعلیق درآوریم، فروش بلیت را متوقف کنیم، و به طور موقت اتصال ترافیک مسافران را از نقاطی که در سراسر شبکه خود به دبی می‌آیند متوقف کنیم.

ما منابع بیشتری را برای کمک به تیم های فرودگاه و مرکز تماس خود در رزرو مجدد و انجام پروازهای اضافی به مقصدهایی که تعداد زیادی از مشتریان آواره را شناسایی کردیم، مستقر کردیم.

وی با بیان اقدامات این شرکت جهت ارائه خدمات به مسافران بیان کرد: ما بیش از 100 کارمند داوطلب را برای مراقبت از مشتریان مختل در خروجی فرودگاه دبی و در منطقه ترانزیت، با اولویت موارد پزشکی، افراد مسن و سایر مسافران آسیب پذیر فرستادیم. تا به امروز، بیش از 12000 اتاق هتل برای پذیرایی از مشتریان آشفته در دبی فراهم شده است، 250000 کوپن غذا صادر شده است، و مقادیر بیشتری آب آشامیدنی، پتو و سایر امکانات رفاهی صادر شده است. در پشت صحنه، همه کارها برای هزاران کارمند دیگر در سرتاسر سازمان آماده بود تا عملیات ما را به مسیر درست برگردانند.

وی ضمن اعلام پایان وضعیت اضظراری اعلام کرد: از صبح روز شنبه 30 فروردین، برنامه پروازهای عادی ما برقرار شد. مسافرانی که قبلاً در منطقه ترانزیت فرودگاه سرگردان شده بودند مجدداً رزرو شده اند و در حال حرکت به سمت مقصد خود هستند. ما یک گروه کاری را برای دسته بندی، ساماندهی و تحویل حدود 30000 قطعه چمدان به صاحبان آنها تشکیل داده ایم.

چند روز دیگر طول می کشد تا مسافران و چمدان های معوقه رزرو شده را پاک کنیم و از مشتریان خود صبر و درک می خواهیم.

ما می دانیم که پاسخ ما به دور از ایده آل بوده است. ما ناامیدی مشتریان خود را به دلیل ازدحام، کمبود اطلاعات و سردرگمی در پایانه ها می پذیریم و درک می کنیم. ما تصدیق می کنیم که صف های طولانی و زمان انتظار غیرقابل قبول بوده است.

ما تعهد خود را نسبت به مشتریان خود بسیار جدی می‌گیریم و از چند روز گذشته آموخته‌ایم تا همه چیز را درست کنیم و فرآیندهایمان را بهبود ببخشیم.

همچنین می‌خواهم از تیم‌هایمان در سراسر خطوط هوایی، و بسیاری از تأمین‌کنندگان و شرکایمان به خاطر تلاش‌های خستگی‌ناپذیرشان در این هفته برای بازگرداندن وضعیت به حالت عادی ، علی‌رغم شرایط چالش‌برانگیز، برای حمایت از مشتریان، بازیابی شبکه و بازگرداندن برنامه عملیاتی‌مان تشکر و قدردانی کنم.

در نهایت، و بار دیگر، می‌خواهم از طرف خودم و همه تیم‌های امارات، از تک تک مشتریانی که تحت تأثیر این اختلال قرار گرفته‌اند عذرخواهی کنم.

ما همچنان به سختی کار می کنیم تا انتظارات شما را برآورده کنیم و به شعار برند Fly Better خود عمل کنیم."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها