حمله نظامی آمریکا در خاورمیانه کلید می‌خورد؟​

جنگ جهانی سوم در راه است/ منتظر یک سورپرایز در اکتبر باشید/ آیا حمله نظامی آمریکا در خاورمیانه کلید می‌خورد؟

حمله نظامی آمریکا در خاورمیانه کلید می‌خورد؟​

استاد دانشگاه هملاین آمریکا در گفتگو با خبرفوری:

با توجه به نظرسنجی‌های گرفته به نظر می‌رسد شاهد گرایش راست افراطی باشیم و ترامپ انتخابات را ببرد.

دیوید شولتز، استاد دانشگاه هملاین آمریکا در گفتگو با خبرفوری در مورد انتخابات آمریکا بیان کرد: سیستم انتخاباتی آمریکا چندان معمولی نیست و رای مستقیم مردم تعیین‌کننده انتخابات نیست.

وی افزود: تنها ۶ ایالت آمریکا تعیین‌کننده انتخابات هستند که ترامپ در آن‌ها پیشتاز است.

منتظر یک سورپرایز در اکتبر باشید!

دیوید شولتز ادامه داد: احتمال محکومیت‌های متعدد قضایی ترامپ وجود دارد و این یک متغیر تاثیر‌گذار در انتخابات آمریکا است. ۲ ایالت مِین و کلرادو حکم به واجد شرایط نبودن ترامپ داده‌اند و دیوان عالی پس از بررسی حکمی صادر خواهد کرد که بر روند انتخابات موثر است‌.

یک سورپرایز در اکتبر اتفاق خواهد افتاد که احتمالا درباره محکومیت قضایی ترامپ و نحوه انجامش خواهد بود.

انتخابات ایالتی حرف اول را می‌زند

دیوید شولتز خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور شدن ترامپ به همراه جمهوری‌خواهان که کنترل مجلس نمایندگی و سنا را در دست داشته باشند، به لحاظ بین‌المللی و حتی در بحث روابط با ایران خوب نیست. 

وی ادامه داد: مردم ایران به کلیت نظرسنجی‌های عمومی توجه نکنند آن چه که در ۵ ایالت آمریکا در حال رخ دادن است بسیار اهمیت دارد و تعیین‌کننده است. رقابت به قدری حساس است که یک سورپرایز در اکتبر می‌تواند انتخابات را تغییر دهد.

جنگ جهانی سوم در راه است

استاد دانشگاه هملاین بیان داشت: با وجود درگیری اسرائیل و حماس و اوکراین و‌ روسیه و یمن حتی همین الان هم جنگ جهانی سوم را داریم ‌و به معنای واقعی کلمه شاهد تنش در سراسر جهان هستیم.

وی ادامه داد: احتمال تشدید تنش‌ها بین چین و تایوان بعد از انتخابات امسال وجود دارد و شرایط شدیدا به گونه‌ای است که به یک جنگ جهانی نزدیک می‌شویم.

حمله نظامی آمریکا در خاورمیانه کلید می‌خورد؟​

دیوید شولتز گفت: این احتمال وجود دارد که آمریکا بر خلاف سیاستی که در ۲۰۰۱ اتخاذ کرده بود، مستقیما به درگیری‌های خاورمیانه ورود کند.

او ادامه داد: یکی از سیاست‌های خاورمیانه‌ای ایالات متحده ادامه حمایت از اسرائیل است. جمعیت فلسطینی‌ها در ایالات‌ متحده خصوصا ایالت میشیگان و حمایت آن‌ها از فلسطینی‌ها، بر الگوهای رأی بایدن در آنجا اثرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها