فوری/ مکرون وارد اسرائیل شد

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که آمار شهدای این جنایت تازه رژیم صهیونیستی، رو به افزایش است.

فوری/ مکرون وارد اسرائیل شد

 

جنگ اسرائیل و حماس وارد هجدهمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

۷۲ شهید و مجروح در جنایت تازه رژیم صهیونیستی در غزه

منابع بیمارستانی در غزه از شهادت ۱۲ نفر و مجروح شدن ۵۰ نفر دیگر در جنایت جدید رژیم صهیونیستی در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، اشغالگران اندکی بعد از اقدام انسان دوستانه گردان‌های قسام در آزادی دو اسیر صهیونیست بیمار، بمباران نوار غزه را تشدید و جنایتی دیگر را در اردوگاه پرجمعیت الشاطی در غزه مرتکب شد که تا این لحظه ۱۲ فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که آمار شهدای این جنایت تازه رژیم صهیونیستی، رو به افزایش است.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین مناطق دیگری را نیز بمباران کرده که هنوز گزارشی از تعداد شهدا و مجروحان این حملات دریافت نشده است.

از سوی دیگر دکتر محمد ابوسلیمه مدیر بیمارستان الشفاء غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۲۰۰ فلسطینی در چند عملیات قتل عام به شهادت رسیده‌اند.

کاخ سفید هم آتش‌بس در غزه را رد کرد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید بامداد سه‌شنبه مدعی شد که اکنون زمان مناسبی برای آتش‌بس در نوار غزه نیست.

کربی با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

وی همچنین افزود: «ما به حمایت از اسرائیل ادامه خواهیم داد و تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم آنچه را که برای ادامه جنگ نیاز دارد، در اختیار دارد».

پیش از این نیز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه ضمن رد آتش‌بس در غزه، ادعا کرده بود که هرگونه آتش‌بس به حماس این فرصت را می‌دهد تا برای ادامه حملاتش علیه رژیم تروریست صهیونیستی به تجدید قوا بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها