مردم خسته از سیاستمدارانی که راه حل روشنی از آینده بهتر ندارند

روزنامه‌نگاران ترک، جامعه و مردم کشور خود را خسته‌ از سیاستمداران و نامزدهای انتخاباتی احزاب ترسیم کرده‌اند. هیچ سیاستمداری راه حل روشن از آینده‌ای بهتر ندارد.

مردم خسته از سیاستمدارانی که راه حل روشنی از آینده بهتر ندارند

اردوغان و قلیچدار اوغلو؛ رقابت دو پیرمرد خسته

اطلاعات نوشت:

یکی از ویژگی‌های این دوره انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه، این است که هر دو نامزد رسمی انتخاباتی، نه تنها جوان نیستند که در سن کهولت و بالای هفتاد سال قرار دارند و هر دو سابقه طولانی و مستمر سیاسی در چرخه مدیریتی در کشور خود (ترکیه) دارند.

واقعیت این است که ترکیه همواره به نوعی تحت تأثیر شرایط اروپا و منطقه و کشورهای همسایه خود بوده است. از سوی دیگر طولانی شدن جنگ در اوکراین و وقوع زلزله بزرگ ویرانگر، مشکلات اردوغان را دوچندان کرده است.

نارضایتی عمومی و به‌ هم ‌خوردن تناسب درآمدها و هزینه‌ها در سبد مخارج بسیاری از اقشار مردم در ترکیه و بحران رشد تورم،‌ در عمل میزان مشارکت مردم و نتایج این انتخابات را پیچیده‌تر کرده است.

روزنامه‌نگاران ترک، جامعه و مردم کشور خود را خسته‌ از سیاستمداران و نامزدهای انتخاباتی احزاب ترسیم کرده‌اند. هیچ سیاستمداری راه حل روشن از آینده‌ای بهتر ندارد. در این انتخابات ترکیه، نامزدهای احزاب خسته‌اند و تأسف‌بارتر که مردم (رأی‌دهندگان) نیز خسته‌تر از آنهایند!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها