تجمع های اعتراضی در تهران برای اعتراض به مرگ مهسا امینی + فیلم - فارس و تسنیم گزارش دادند

خبرگزاری تسنیم نوشت: تجمعات و درگیری‌های متراکم منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در این مناطق شده، اما با گذشت زمان به میزان قابل توجهی از تعداد افراد کاسته شده است.

تجمع های اعتراضی در تهران برای اعتراض به مرگ مهسا امینی + فیلم - فارس و تسنیم گزارش دادند

به گزارش جماران؛ خبرگزاری فارس نوشت: از ساعت ۱۷ امروز معترضان در دسته‌های ۲۰ تا ۳۰ نفره در تهران حوالی بلوار کشاورز تجمع کردند. همچون شب گذشته شعارها تند و ساختارشکنانه است. 

جمعیت در خیابان ولیعصر از میدان ولیعصر تا چهارراه تئاترشهر تا ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه متراکم‌تر است. پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرده و تعدادی از معترضان در خیابان‌ها و کوچه‌ها اطراف قرار دارند. 

در تقاطع جمال‌زاده بلوار کشاورز، اتوبوسی در وسط خیابان متوقف شده و ترافیک بسیار سنگین است. تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی شکسته شده و مسیر بند آمده است. مجموع معترضان تا این لحظه به تخمین خبرنگاران فارس حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است. 

فارس در پایان نوشت: شعارهایی همچون «بی‌شرف، نترسید ما همه باهم هستیم، مرگ بر دیکتاتور و…» از معترضان شنیده می‌شود. 

 

گزارش تسنیم از تجمعات در برخی نقاط تهران 

خبرگزاری تسنیم نوشت: عصر امروز برخی تجمعات اعتراضی در مرکز تهران حوالی میدان ولی عصر، خیابان کریمخان، طالقانی و برخی فرعی‌های منتهی به خیابان ولی عصر برگزار شد که افراد حاضر در این تجمعات با مداخله پلیس متفرق شدند.

برخی تجمع کنندگان در این مناطق ضمن سر دادن شعارهایی، اقدام به واژگونی و آتش‌زدن سطل‌های زباله کرده و‌ به برخی تابلوهای شهری آسیب وارد کردند؛ پلیس از طریق پرتاب گاز اشک‌آور با آنها مقابله کرد.

این تجمعات و درگیری‌های متراکم منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در این مناطق شده، اما با گذشت زمان به میزان قابل توجهی از تعداد افراد کاسته شده است.

حجم ویدیو: 1.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها