واکنش دختر سردار سلیمانی به فوت مهسا امینی

نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران خواستار اعلام گزارش نهایی درباره چرایی فوت مهسا امینی شد.

واکنش دختر سردار سلیمانی به فوت مهسا امینی

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از ایسنا، عضو شورای شهر تهران درخواست کرد که نتیجه گزارش نهایی کلیه دستگاه‌های ذیربط درباره علت فوت مهسا امینی اعلام شود.

نرجس سلیمانی در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: از دست رفتن جان شیرین مهمان شهرمان را صمیمانه به خانواده امینی تسلیت گفته و برای ایشان به نیابت از شهروندان تهرانی صبر جمیل از خداوند منان خواستارم. در عین حال منتظر گزارش نهایی کلیه دستگاه های ذیربط برای درک صحیح و دقیق علل اصلی ماجرای پیش آمده‌ایم.

وی در ادامه افزود: تذکر دیگر من مبنی بر لزوم احداث تونل مشترک تاسیسات شهری توسط شهرداری تهران برای منطقه ۲۲ به عنوان منطقه در حال توسعه شهری است، با توجه به این که بیش از ربع قرن از تصویب قانون احداث تونل مشترک شهری و تصویب آیین نامه اجرایی آن مصوب ۱۳۸۴ و اصلاح آیین نامه اجرایی در سال ۱۳۸۵ گذشته و با عنایت به ماده ۹ اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون یاد شده درباره واگذاری امور فنی در این مورد از دفاتر فنی استانداری ها به شهرداری ها توسط شورای عالی اداری، ضرورت دارد که شهرداری تهران به جهت احداث تونل مشترک تاسیسات شهری در منطقه ۲۲به عنوان منطقه در حال توسعه شهری در دستور پیگیری و اجرا قرار دهد، نکته‌ای که باید در این باره در نظر گرفته شود این است که طبق قانون(قانون احداث تونل مشترک)هزینه آن از طریق وزارت کشور تأمین خواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: پیرو حضور شهردار محترم در صحن شورا  و ارائه گزارش بر اساس گزارش های ایشان که نصب تابلوی روزشمار برای آغاز و اتمام پروژه ها به طور عمومی، اقتصادی نبوده و با توجه به تعداد پروژه ها به لحاظ مالی مقدور نمی باشد، لذا پیشنهاد می شود ۲۲ گذر یا میدان اصلی و دارای قدمت در مناطق ۲۲ گانه شهرداری به پیشنهاد شهرداران مناطق به عنوان محل نصب تابلوی پروژه های در جریان در هر منطقه مشخص شده و ۲۲ تابلو با ظرفیت معرفی ۱۰ پروژه برتر هر منطقه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این مهم دو نکته مثبت در بر دارد که سرانجام هر پرونده و برنامه پیشرفت آن می تواند مورد مطالعه شهروندان و رسانه ها قرار بگیرد و همچنین سبب ایجاد رقابت در اجرای پروژه‌ها و سرعت انجام آنها در مناطق می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها