شوفاژ‌ها را خاموش نکنید قبض گاز ماهانه ۸ میلیون می‌شود!

با تصمیم اخیر لندن، از این به بعد خانوار های مقیم انگلیس باید ماهانه ۸ میلیون تومان قبض گاز پرداخت کنند!

شوفاژ‌ها را خاموش نکنید قبض گاز ماهانه ۸ میلیون می‌شود!

 

شوفاژ‌ها را خاموش نکنید قبض گاز ماهانه ۸ میلیون می‌شود!

 

به گزارش مستقل آنلاین روزنامه گاردین نوشت:

نهاد تنظیم‌کننده انرژی بریتانیا اعلام کرد از این پس می‌تواند سقف قیمت انرژی را هر سه ماه یکبار به‌روزرسانی کند، زیرا برای نوسانات بیشتر در بازارهای جهانی آماده می‌شود.

 

جاناتان بررلی، مدیر اجرایی دفتر بازارهای گاز و برق «Ofgem»، گفت که بهتر است این گزینه برای به روز رسانی سقف قیمت بیشتر باشد تا به خانوارها اجازه داده شود تا «سریع‌تر» با برخی از تغییرات بازار تطبیق پیدا کنند.  در حال حاضر سقف قیمت هر شش ماه یکبار بررسی می شود.

 Ofgem سقف میانگین قبوض انرژی خانوار را 54 درصد افزایش داد و به 1971 پوند در سال افزایش داد، که بزرگترین افزایش از زمان معرفی این سقف در سال 2019 است. این افزایش پس از آخرین افزایش شش ماه قبل در اکتبر، از آوریل اعمال خواهد شد.

 افزایش قبوض انرژی خانوارها بازتاب یک دوره فوق‌العاده در بازارهای عمده‌فروشی گاز است و هزینه‌های پرداخت شده توسط تامین‌کنندگان در طی چند ماه به دلیل افزایش تقاضا در طول بهبودی پس از همه‌گیری ویروس کرونا، چهار برابر شد.  شرکت شل تولیدکننده نفت و گاز روز پنجشنبه بالاترین سود سه ماهه خود را در هشت سال گذشته اعلام کرد.

 این افزایش در زمانی که تورم کلی شاخص قیمت مصرف کننده به بالاترین حد در 30 سال گذشته رسیده است، به بودجه خانوار ضربه خواهد زد و قیمت ها منعکس کننده کمبودهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا هستند.

 بریل به برنامه امروز رادیو بی بی سی گفت: «آنچه ما اکنون می گوییم این است که باید به آینده نگاه کنیم، و خبر سخت برای همه ما این است که این بازار بی ثبات ممکن است برای مدتی با ما باشد.  برای انجام این کار، ما باید کل بسته نظارتی خود را تغییر دهیم تا مطمئن شویم بازار بهتر می‌تواند سازگار شود.»

 او اذعان کرد که به‌روزرسانی‌های مکرر به معنای افزایش سریع‌تر قیمت‌ها در زمستان امسال بود، اما گفت که مشتریان نیز فواید کاهش قیمت را سریع‌تر خواهند دید.

 یکی از سخنگویان Ofgem گفت که رگولاتور در حال رایزنی در مورد تغییرات است که در صورت موافقت تنها پس از اکتبر اعمال خواهد شد.  Ofgem همچنین تأیید کرد که در صورت انجام پنج آزمایش «به نفع تثبیت بازار و اطمینان از پرداخت قیمت منصفانه از سوی مصرف‌کنندگان و تأمین‌کنندگان»، می‌تواند در بین بررسی‌های منظم در «شرایط استثنایی» تغییرات موقت بیشتری در سقف ایجاد کند.  ".

 این اقدام احتمالاً به تأمین‌کنندگان کمک می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا قیمت‌ها را سریع‌تر افزایش دهند، پس از فروپاشی 29 شرکت انرژی، که اکثر آنها به اندازه کافی از خود در برابر افزایش هزینه‌های عمده‌فروشی محافظت نکرده بودند.  رگولاتور و دولت به دلیل عدم ارائه تدابیری برای جلوگیری از بحران با انتقاداتی مواجه شده اند.

 حدود 10 درصد از افزایش قبوض - حدود 68 پوند برای هر خانوار - صرف پرداخت هزینه های اقدامات اضطراری برای ادامه ارائه گاز به مشتریانی شد که تامین کننده آنها از کار افتاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها