بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند بر روی آیفون 13 پرومکس

نمایشگر اهمیت بسیار مهمی در گوشی‌های هوشمند دارد، در آیفون 13 پرومکس با یک صفحه نمایش با پنل OLED روبرو هستیم.

بهترین نمایشگر گوشی های هوشمند بر روی آیفون 13 پرومکس

 


می‌دانیم که نمایشگر اهمیت بسیار مهمی در گوشی‌های هوشمند دارد. اپل سال‌ها بود که از این نظر نمی‌توانست با گوشی‌های اندرویدی رقابت داشته باشد. اما امسال و با عرضه آیفون 13 توانسته است که این فاصله را کاهش دهد. امسال با یک صفحه نمایش با پنل OLED روبرو هستیم که با همان ابعاد و اندازه و با کمی تغییرات در تمام مدل‌های سری استفاده شده است و می‌توانیم این اتفاق را به فال نیک بگیریم. اپل در آینده می‌تواند این کیفیت را بیشتر افزایش داده و طرفداران خودش را خوشحال کند.

صفحه نمایش پروموشن و ۱۲۰ هرتزی آیفون 13

بهترین نمود کیفیت و ارتقای صفحه نمایش را می‌توانید در آیفون 13 پرو مکس داشته باشیم. جایی که یک فناوری بیشتر به نام پروموشن به آن اضافه شده است و باز هم برای اولین‌بار، صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را فراهم می‌کند. البته، این نرخ تازه‌سازی متغیر است و می‌تواند نسبت به شرایط، از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز جابه‌جا شود. برنامه‌های مختلف هم کم کم سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را مطابق با این نرخ تازه‌سازی روانه بازار کرده و امکانات بیشتری را همراه با سرعت بالا و انیمیشن‌های روان صفحه فراهم کنند.

این مدل صفحه نمایش در نسخه‌های استاندارد آیفون 13 فراهم نشده است و همین سبب می‌شود که خرید آیفون 13 پرو مکس ارزش بیشتری برای شما داشته باشد. اگر هم علاقه مند به صفحه نمایش کوچک‌تر هستید، همین قابلیت‌ها را می‌توانید در نسخه پرو آیفون 13 هم داشته باشید. اما اگر به صفه‌های بزرگ علاقه دارید و می‌خواهید هنگام تجربه بازی و تماشای ویدیوهای یوتیوب، حس بهتری دریافت کنید، آیفون 13 پرو مکس می‌تواند بهتری گزینه برای شما باشد. اپل تلاش کرده است که این صفحه نمایش، تاثیر مخربی روی روند استفاده از انرژی در باتری داشته باشد.

 

iphon 2

تراشه جدید اپل

به‌همین منظور، اپل از تراشه جدید خود استفاده کرده است. این تراشه جدید، کمک می‌کند که مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کند. این میزان از صرفه‌جویی، حتی نسبت به A14 Bionic هم بهتر بوده است و اپل به‌خوبی ارتقاهای خوبی را فراهم کرده است. علیرغم اینکه در A15 هم همان فرایند ساخت ۵ نانومتری را شاهد هستیم، اما تعداد ترانزیستورها بیشتر شده است و در کنار قابلیت‌های بیشتر برای صفحه نمایش، می‌توانیم به خصیصه‌های دیگر آن هم اشاره کنیم. به‌واسطه این تراشه جدید، صرفه‌جویی در مصرف باتری کاملا بهتر شده است و در کنار بزرگ شدن ابعاد باتری می‌تواند تاثیرگذار باشد.

این تراشه هم‌اکنون سنسور دوربین را نیز تحت تاثیر قرار داده است و به شما کمک می‌کند که حالت‌های عکس‌برداری بیشتری را به همین واسطه تجربه کنید. این حالت‌های بیشتر، در کنار بزرگ‌ شدن ابعاد دوربین انجام می‌شود و می‌توانید کیفیت بالاتری را در زمینه عکس‌برداری شبانه و حتی روزانه دریافت کنید. سیستم دوربین به واسطه قدرت عملکردی و هوش مصنوعی به کار گرفته شده در تراشه، هم‌اکنون حالت فیلم برداری سینمایی را برای شما فراهم کرده است و مانند یک کارگردان می‌توانید همه چیز را کنترل کرده و فوکوس را روی کاراکترهای مختلف قرار دهید.

همین روند کافی است تا عکس‌برداران حرفه‌ای، بیشتر با آیفون 13 پرو مکس اخت داشته باشد. می‌توانید در حین یا بعد از فیلم‌برداری چنین عملیاتی را انجام دهید. تغییر فوکوس هم می‌تواند به‌صورت خودکار انجام شده و هم در قالب دستی باشد. در حالت دستی، می‌توانید خلاقیت بیشتری را خود نشان داده و در ویدیوهایی که تولید می‌کنید، کیفیت کارهای خود را بالا ببرید. کیفیت بالای کارها سبب می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی بیشتر دیده شده و بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید. اپل کاملا به اهداف کار خود واقف بوده است و همین سبب می‌شود که با این قابلیت‌های جدید را به فال نیک بگیریم.

برای اینکه امکان استفاده صحیح از صفحه نمایش مدرن آیفون 13 پرو مکس فراهم شود، شما باید از یک باتری قدرتمند به‌عنوان پشتوانه خوب استفاده کنید. صفحه نمایشی که کیفیت بالایی داشته باشد، یقینا نیاز به تامین انرژی آن هم بالا می‌رود. اما چنین موضوعی سبب نشده است که با افت عملکرد باتری روبرو شویم. اپل به‌خوبی از فناوری تراشه خود استفاده کرده است تا بیشترین میزان از ذخیره‌سازی انرژی انجام شده و بتوانید حتی عمر باتری بیشتری نسبت به سال گذشته برخوردار شوید. اپل باتری این گوشی را بزرگ‌تر کرده و همین عاملی بوده است که ۲.۵ ساعت عمر بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

 

 

 

خرید اپل واچ

اپل واچ یکی از محصولات شگرفی است که بعد از آیفون دارای محبوبیت بسیار بالایی است. اپل همه ساله آن را با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی می‌کند و امسال نیز سری ۷ آن را می‌توانید با حالت‌های تمرینی بیشتر در کنار قابلیت‌های سلامتی دریافت کنید. اپل این دستگاه را امسال زیباتر طراحی کرده است و واچ فیس‌های بیشتر و خلاقانه‌ای را هم می بینیم. همین سبب شده است که به‌عنوان یک ترکیب عالی برای سری آیفون 13 مدنظر باشد. قیمت اپل واچ امسال تقریبا مشابه با سال گذشته است.

اپل واچ کمک می‌کند که داده‌های تمرینی و سلامتی خود را در برنامه Health آیفون خود ذخیره‌سازی کرده و آن‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف مرور کنید. همین عاملی خواهد بود که بهتر زندگی کرده و روند ورزش خود را نیز بهتر پیگیری کنید. ورزش‌های بیشتری حتی نسبت به ساعت‌های هوشمند دیگر در اختیار شما است و محدودیت خاصی در این زمینه نمی‌بینیم. در ساعت هوشمند خود می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کرده و بدون نیاز به گوشی به‌ آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش کنید. این آهنگ‌ها را حتی می‌توانید با برنامه سیری هم مدیریت کنید.

شما می‌توانید محصولات ارزشمند اپل را به‌صورت اقساطی و تنها با پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ کل دریافت کنید. مابقی پول را نیز می‌توانید در اقساط ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. بازرگانی سیب، تا حد امکان شرایط را برای شما ساده‌تر کرده است تا خریدی به صرفه و البته سریعی داشته باشید. بهترین گوشی‌های آیفون امسال را می‌توانید به‌صورت اقساطی تهیه کرده و استرس کمتری داشته باشید. خرید نقدی همواره می‌تواند استرس‌زا باشد، اما با شرایط خرید اقسطی، این اطمینان را خواهید داشت که بدون نیاز به خالی کردن حسابی بانکی خود می‌توانید این گوشی را صاحب شوید. شاید امسال دیگر نیازی نباشد که به سراغ گوشی‌های چند مدل قدیمی آیفون برویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها