بهترین تلویزیون نانوسل ال جی

شرکت کره ای ال جی تلویزیون های بسیار با کیفیت را تحت عنوان نانوسل روانه بازار کرده است تا کاربران بتوانند با تلویزیون های جدید و مقرون به صرفه ال جی، تصاویر بسیار زیبایی را در ذهن خود ثبت کنند و لحظات شگفت انگیزی را تجربه کنند.

بهترین تلویزیون نانوسل ال جی

قیمت تلویزیون ال جی نانوسل نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار عالی می باشد و کاربر می تواند روی ویژگی های منحصر بفرد آن حساب باز کند. در این مقاله قصد داریم بهترین تلویزیون ال جی نانوسل 2021 را برای شما معرفی کنیم که به طور حتم نظر شما را به خود جلب خواهد کرد و یکی از گزینه های اصلی خرید تلویزیون شما خواهد بود.شما کاربران عزیز به راحتی میتوانید جهت خرید تلویزیون نانوسل ال جی از سایت شاوینو اقدام نمایید.

 

کیفیت تصویر تلویزیون نانوسل ال جی NANO90

فناوری نانوسل یکی از بهترین فناوری های مورد استفاده ال جی در تلویزیون های جدید خود می باشد که کیفیت تصویر تلویزیون را افزایش می دهد تا کاربر بتواند به راحتی نسبت به خرید تلویزیون ال جی اقدام نماید. کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO90 فورکا می باشد که با رزولوشن 3480*2160 تصاویر را با کیفیت 4K واقعی نمایش می دهد، بنابراین می توانید رنگ های شاداب و زنده را با کیفیت فوق العاده مشاهده نمائید. ناگفته نماند که قیمت تلویزیون نانوسل ال جی بسته به مدل های موجود،متفاوت میباشد و شما میتوانید بسته به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تلویزیون ال جی NANO90 از پردازنده هوشمند نسل سوم a7 استفاده می کند که یکی از پردازده های قدرتمند ال جی می باشد که در سال 2021 عرضه شده است. تلویزیون 2021 ال جی می تواند با استفاده از این پردازنده تصاویر را به صورت عالی پردازش کند تا شما تصاویر سریع و اکشن را به صورت روان ببینید. همچنین این پردازنده با استفاده از فناوری 4K Upscaler ، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و همه تصاویر با کیفیت نزدیک به فورکا نمایش داده می شوند. این تلویزیون همچنین از پنل IPS استفاده می کند که می تواند زاویه دید خوبی به تلویزیون ببخشد و با زمان پاسخ گویی سریع می تواند شما را شگفت زده کند.

 

8

فناوری HDR می تواند به بهبود تصاویر و کیفیت رنگ های تلویزیون کمک کند. تلویزیون نانوسل ال جی با استفاده از فناوری HDR نور را به صورت بهینه پخش می کند و تصاویر فوق العاده را به تصویر می کشد. این تلویزیون 2021 همچنین از فرمت های مختلف و جدیدترین آن ها پشتبانی می کند تا تصاویر هر چه بهتر نمایش داه شوند. فرمت هایی که این تلویزیون می تواند پشتیبانی کند شامل Dolby Vision IQ، Cinema HDR، HDR10 Pro ، HLG می باشند که می توانند انواع محتوا را با روشنایی فوق العاده در نمایشگر تلویزیون ال جی NANO90 نشان دهند.

 

بازی فوق العاده با تلویزیون ال جی NANO90

این تلویزیون یکی از تلویزیون های مخصوص بازی است که بسیار مورد توجه گیمر ها است، بنابراین اگر شما هم یک گیمر حرفه ای هستید می توانید روی این تلویزیون حساب باز کنید و به بهترین شکل ممکن از تلویزیون استفاده نمائید. فناوری VRR/ALLM می تواند تاخیر ورودی را به حداقل برساند که برای گیمر ها بسیار مهم است بنابراین شما می توانید هر ثانیه از گیم را بازی کنید بدون آنکه تاخیری را احساس کنید. تلویزیون نانوسل NANO90 همچنین با استفاده از فناوری HGIG می تواند، بازی های HDR با کیفیت بسیار بالا اجرا کند بنابراین می توانید با کیفیت بالا این نوع بازی ها را اجرا کنید و از دیدن تصاویر شگفت انگیز متحیر شوید.

 

9

 

کیفیت صدا

تلویزیون نانوسل NANO90 از بلندگو های با کیفیت Down Firing استفاده می کند که می توانند صدا را با کیفیت بسیار بالا و به صورت شفاف پخش کنند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله می باشد و صدا را با کیفیت 20 وات پخش می کند بنابراین می توانید همراه با تصاویر، صدا را نیز با کیفیت عالی بشنوید و لذت ببرید. فناوری Clear Voice III می تواند نویز موجود در امواج صوتی را از بین ببرد، بنابراین می توانید بدون خش خش و نویز به صدای تلویزیون گوش دهید. همچنین فناوری  Ultra Surround سیگنال های صوتی را تقویت می کند و باعث می شود صدا با کیفیت بیشتر و شدت بالاتر در محیط اطراف به گوش کاربر برسد. فناوری DOLBY ATMOS صدایی همه جانبه را فراهم می کند، این فناوری با استفاده از کانال های صوتی مجازی صدایی فراگیر را به گوش کاربر می رساند به گونه ای که کاربر احساس حضور در سینما را خواهد داشت.

 

سیستم عامل

ال جی مانند گذشته از سیستم عامل webOS استفاده کرده است و با ارائه نسخه جدید در تلویزیون NANO90 آن را به یکی از تلویزیون های هوشمند 2021 تبدیل کرده است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری ساده می باشد که کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند. فناوری THINQ باعث می شود تا شما در قلب خانه هوشمند خود قرار بگیرید بنابراین با استفاده از این فناوری شما می توانید به وسایل هوشمند و IOT های خانه دستوراتی را صادر کنید و آن ها را مدیریت نمائید. فناوری Intelligent Voice Recognition می تواند این امکان را برای کاربر فراهم کند تا از طریق صدا با تلویزیون ارتباط برقرار کند و دستورات صوتی خود را به راحتی به تلویزیون ال جی بدهد. فناوری Magic Remote Control باعث می شود تا شما بتوانید همه وسایل ال جی خانه خود را با استفاده از ریموت کنترل تلویزیون مدیریت کنید و دیگر لازم نیست از چند ریموت کنترل مجزاء استفاده کنید. ییکی دیگر از قابلیت های بیشمار این سیستم عامل داشتن Web Browser می باشد که به وسیله آن می توانید به صفحات اینترنت بروید و اطلاعات خود را به راحتی استخراج نمائید.

 

10

قیمت و نحوه خرید تلویزیون نانوسل ال جی NANO90

همانطور که قبلا نیز گفته شد قیمت تلویزیون ال جی NANO90 نسبت به امکانات بسیار مناسب است و کاربران می توانند از تلویزیون نانوسل ال جی با صرف هزینه معقول استفاده کنند. این تلویزیون 2021 دارای سایز و اینچ بندی مختلف می باشد بنابریان بسته به سایز می تواند قیمت تلویزیون تغییر کند و هرچه سایز تلویزیون بالاتر باشد قیمت تلویزیون نیز بیشتر است. برای خرید تلویزیون ال جی شما می توانید با مشاورین گروه شاوینو تماس حاصل بفرمایید و بعد از اطمینان از خرید درب منزل وجه را بعد از اطمینان از سلامت محصول، پرداخت کنید. در ضمن سایت شاوینو دارای نماد اعتماد الکترونیک و اطمینان از اصلی بودن محصول می باشد و شما با خیال راحت می توانید از این سایت به صورت غیر حضوری خرید نمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها