پاییز‌بازی‌ ریحانه پارسا و فیلمی از حرکات عجیبش

مستقل انلاین:ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که حالا بجای ایفای نقش در سینما، در موزیک ویدیو ها او را می بینیم.

پاییز‌بازی‌ ریحانه پارسا و فیلمی از حرکات عجیبش

به گزارش مستقل آنلاین  به نقل از ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که با خروج از کشور هنر بازیگری را رها کرد و پس از انجام کارهای مختلف حالا به سراغ بازی در موزیک ویدیو رفته است.

IMG-20211004-WA0007

 

اما ال شان پسری که ریحانه او را بوسید کیست؟

ال شان یکی از فیلم سازهای ایرانی است در سال 1370 در شهر تبریز به دنیا آمده .او در سن 13 سالگی، زمانی که یک ویدئو را به صورت حرفه ای ویرایش کرد شناخته شد. وی در 16 سالگی به عنوان یک فیلمبردار و ادیتور در تلویزیون فعالیت داشت و در 21 سالگی به استانبول مهاجرت کرده و در رشته روابط بین الملل ادامه تحصیل داد.

ال شان در ترکیه به کارگردانی فیلم کوتاه و ساخت موزیک ویدیو مشغول است و در جدیدترین کار موزیک ویدیوی آهنگ دیوونتم کامران و هومن را کارگردانی کرده است. این کارگردان با پویان مختاری هم سابقه همکاری دارد.

ریحانه پارسا در کپشن اینستاگرام خود L-Shan Mo را تگ کرد و خطاب به او گفت که به من زنگ بزن هروقت منو لازم داشتی ...

IMG-20211004-WA0007

بعضی می گویند ریحانه وقتی که مهاجرت کرد هوای گلشیفته شدن در سر داشت و دقیقا به همین دلیل هم هر از گاهی عکس هایی برهنه از خودش منتشر می کرد اما تمام کسایی هم که گلشیفته را قبول ندارند و رفتارش را نقد می کنند اذعان دارند که او بازیگری توانمند است و فاصله ریحانه و گلشیفته از زمین تا آسمان است.

وی حالا پس از کلی سردردگمی در راهی قدم گذاشته که مشخص است هدف دارد. هر چند که ریحانه پارسا در تمام فعالیت هایش زیر دست مردها عریان می باشد اما حداقل این راهش از بی راهی بهتر است.

IMG-20211004-WA0010

پارسا تعادل روحی ندارد و مدام دوست دارد با چیزی یا کاری خودش را نشان دهد و چه چیز بهتر از اینکه لباس را تن بکنَد! اما به مرور دیدن اندام عریانش هم برای کاربران تکراری شد. او با این روش تنها توانست 175 هزار دنبال کننده بدست بیاورد که اگر سری به پیجش بزنید متوجه نظرات منفی و توهین آمیز کاربران به او نیز می شوید.

حالا ظاهرا کار جدیدش تمی پاییزی دارد و ریحانه بالاخره تصاویری از خود منتشر کرد که از دیدگاه کاربران زیبا است.

IMG-20211004-WA0008

این خانم همه فن حریف کمی از موج جنجال پایین آمده و ظاهرا سرش به کار خودش است. ریحانه پارسا با شخصی به نام ال شان در ارتباط است اما ظاهرا یان ارتباط تنها کاری نیست زیرا ریحانه چند وقت پیش با انشتار پستی به این پسر جوان پیشنهاد رابطه جنسی را داده بود.

 

منبع: شایانیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها