کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

قیمت سکه و طلا به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در هفته گذشته کاهش پیدا کرده است. به گفته کشتی آرای روند سکه و طلا در بازار کاهش بوده است.

کاهش قیمت سکه و طلا در بازار

سرویس اقتصادی مستقل آنلاین: محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص وضعیت طلا و سکه در بازار گفت: با توجه به این که ارزش دلار بالا رفته است، درنتیجه قسمت انس جهانی نیز کاهش پیدا می‌کند. 

قیمت سکه و طلا کاهش پیدا کرد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: وضعیت بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت در شرایطی کاهش پیدا کرده است که ارزش دلار در برابر برخی پول‌ها مثل یوآن چین که تحت تاثیر ویروس کرونا اوضاع خوبی ندارد، بالا رفته است.  این بالا رفتن باعث شده قیمت انس جهانی کاهش بیابد. 

کشتی‌آرای گفت:  سکه در اوایل هفته گذشته حدود 5 میلیون تومان بود که در اواخر هفته سیر نزولی داشت و قیمت حدود شصت هزارتومان کاهش پیدا کرد.  این کاهش قیمت احتمالا ادامه خواهد داشت. طلا هم در اوایل هفته هر گرم ١٨ عیار تا ۵١۴ هزار تومان بود که بازهم متاثر از همان انس جهانی کاهش پیدا کرد و به 504 تومان رسید.

تمامی این قیمت‌ها به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حبابی نیستند و کاملا شفاف و بر اساس شاخص‌های اقتصادی و انس جهانی تعریف شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها