جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان ارتقا یافت

پتانسیل هلدینگ صنایع ومعادن ماهان با بهره گیری از جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب ارتقاء پیدا می کند.

جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان ارتقا یافت

ارتقا جایگاه فولاد صنعت بناب

به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین و به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بعد از استعفای سید ابوتراب فاضل، صادق جاهد خطیبی به عنوان مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن ماهان که با حفظ سمت سرپرست این مجتمع منصوب شد با حضور در شورای مدیران از حمایت همه جانبه و بهره مندی از پتانسیل هلدینگ ماهان خبرداد و گفت: جایگاه ویژه مجتمع فولاد صنعت بناب که از لحاظ اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است با بهره گیری از پتانسیل این هلدینگ ارتقا پیدا می کند.

صادق جاهد خطیبی با تقدیر از اقدامات مدیریت قبلی افزود: امروز نیاز است تا برای برداشتن قدم های محکم تر تلاش مضاعف کنیم، اقدامات موثر مدیرعامل سابق مجتمع در یکسال اخیر قابل تقدیر است. ما هم برای دستیابی به جایگاه واقعی باید قدم های موثرتر و محکم تری برداریم تا به سود خالص دست پیدا کنیم.

تولید محصول با ارزش افزوده بالا

مدیرعامل صنایع معادن ماهان با تاکید بر تولید محصولی با ارزش افزوده بالاتر عنوان کرد: در شرایط فعلی تولید محصول با ارزش افزوده بالاتر در دستور کار است و در راستای پایه گذاری سیستم های مدیریتی و تولیدی مناسب حرکت خواهیم کرد.

برنامه ای برای تعدیل نیرو نداریم

سرپرست مجتمع فولاد صنعت بناب در پایان گفت: برنامه ای برای کاهش یا تعدیل نیرو نخواهیم داشت و از تمام مدیران می خواهم که با ایجاد امنیت روانی و بستر مناسب تولید به فعالیت بپردازند.

 شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی را روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند و یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صنایع و معادن ماهان وابسته به گروه مالی گردشگری می باشد که در حال حاضر با دو واحد ذوب و ریخته گری و هفت خط نورد در حال فعالیت است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها