بیانیه حمایت مجموعه فولاد اکسین خوزستان از پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

در پی حمله غرورآفرین سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی فلسطین،شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور بیانیه ای حمایت خود را از این عملیات اعلام نمود.

بیانیه حمایت مجموعه فولاد اکسین خوزستان از پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ (آیه ۱۴ سوره توبه)

 

«دوران بزن و در رو تمام شده است این‌جور نیست که شما بگویید میزنیم و درمیرویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال میکنیم. این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد». مقام معظم رهبری

با شنیدن ‌‌اخبار غرورآفرین جبهه‌های نبرد علیه قوای شیطانی (اسرائیل غاصب) یکی پس از دیگری،قلم قاصر است که احساسات خویش را ابراز کنیم.

به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه پاسداران سپاه پرافتخار ایران اسلامی که دل ملت ایران و ملت های آزاده جهان را خوشحال کردند و پس از ۶ ماه شب آرامی را برای کودکان غزه رقم زدند، درود می فرستیم و نصرت الهی را برای آنان آرزومندیم.

ملت بزرگ ایران و فرزندان اسلام به شما‌‎ ‌‌سلحشوران افتخار می کنند،آفرین بر شما که میهن خود را بر بال ملائکة الله نشاندید و در‌‎ ‌‌میان ملل جهان سرافراز نمودید.مبارک باد بر ملت چنین جوانان رزمنده ای و بر شما‌‎ ‌‌چنین ملت قدردانی که به مجرد فتح و پیروزی توسط رزمندگان به دعا و شادی‌ پرداختند.

دشمنان ملت عزیز ایران اسلامی بدانند همانگونه که رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند اگر غلطی از آنها سر بزند، جوانان شجاع ایرانی پاسخ دندان شکن و پشیمان کننده ای به آنها خواهد داد. ان شالله

شرکت فولاد اکسین خوزستان | ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها