باشگاه بیمه‌گران منتشر کرد:

نگاهی به طرح راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه

پس از افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد، پایگاه خبری - تحلیلی باشگاه بیمه‌گران با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: شرکت بیمه سرمد با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای و پیگیری امور مربوط به آن برای کارمندان و بازنشستگان بانک صادرات، اقدام به افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه کرده است که می‌تواند الگوی مهمی برای تکریم ذی‌نفعان بزرگ سازمانی شرکت‌های بیمه محسوب شود.

نگاهی به طرح راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه

در دوره جدید مدیریتی در بیمه سرمد و با تدبیر مدیرعامل بیمه سرمد جهت تکریم کارمندان و بازنشستگان بانک صادرات، مجتمع تخصصی بانک و بیمه برای تسریع در مدیریت درخواست‌های این گروه راه‌اندازی شده است، اقدامی نوآورانه که می‌تواند به رضایت هرچه بیشتر بانک صادراتی‌ها از تعامل با بیمه سرمد بیانجامد.

راه‌اندازی این مجتمع تخصصی از چند سو حائز اهمیت است که بینش و تدبیر درست مدیریت بیمه سرمد را نمایان‌تر می‌کند. افتتاح مجتمع تخصصی برای یک گروه از ذی‌نفعان، نشان از اثبات اهمیت داشتن رضایت همکاران بانک صادرات برای تیم مدیریتی بیمه سرمد دارد که می‌تواند موجب زدودن بدبینی‌ها و تقویت جایگاه بیمه سرمد نزد افکار عمومی داخل برج سپهر شود.

از سوی دیگر، راه‌اندازی این مجتمع تخصصی، موجب تعدیل حجم کاری اداره کل رفاه بانک صادرات ایران در بررسی پرونده‌های بیمه‌ای همکاران و بازنشستگان شده و پاسخگویی مطلوب‌تری به انتظارات و خواسته‌های کارمندان بانک صادرات صورت خواهد گرفت. در همین حال، همان‌گونه که سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در آیین افتتاحیه این مجتمع وعده داده است، با راه‌اندازی این واحد تخصصی، در کمتر از یک ماه پرونده‌های درمانی و فنی همکاران بانک صادرات ایران بررسی شده و پرداخت خسارات در مدت کوتاهی انجام خواهد گرفت.

این الگوی مشتری‌مداری برای ذی‌نفعان گروهی، در سایر شرکت‌های بیمه نیز می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از بانک‌های کشور سهامدار شرکت‌های بیمه‌ای زیرمجموعه خود هستند و حتی برخی نهادها، شرکت‌های بیمه‌ای را سهامداری می‌کنند که این الگو در کاهش نارضایتی‌های کارمندان آن‌ها می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها