جنسیس خودروهای ویژه برای کشورهای عربی به جز ایران می سازد!

شرکت جنسیس اعلام کرد به زودی خودروهای لوکس و مناسب برای کشورهای عربی به جز ایران تولید می کند.

جنسیس خودروهای ویژه برای کشورهای عربی به جز ایران می سازد!

به گزارش مستقل آنلاین،روزنامه عکاظ نوشت:

جنسیس خاورمیانه و آفریقا دیروز رسما از طیف نوآورانه مدل های خودروهای الکتریکی خود برای اولین بار در خاورمیانه رونمایی کرد.

با ادامه سابقه موفقیت آمیز جنسیس، این راه اندازی نشان دهنده معرفی خودروهای الکتریکی توسط این برند لوکس برای اولین بار در منطقه است.

نمایشگاه مجلل پرتاب که در شهر العلا عربستان سعودی برگزار شد، شاهد ارائه سه مدل برقی بود که نمونه های برتر و مجلل از مدل های برقی لوکس در منطقه را نشان می دهد. این مراسم شامل رونمایی از خودروهای برقی GV60، G80 و خودروهای الکتریکی GV70 بود.

مایک سونگ، رئیس برند جنسیس، درباره رونمایی موفقیت‌آمیز این رویداد گفت: «به عنوان تأییدی بر تعهد ما به مشتریان در شورای همکاری خلیج فارس، قصد داریم با معرفی سه مدل الکتریکی در منطقه، تجربه آن‌ها از جنسیس را یک قدم جلوتر ببریم. ما به سیستم‌های الکتریکی در اتومبیل‌ها اعتقاد داریم، زیرا تعهدمان به بهبود سبک زندگی مشتریان از طریق مدل‌های الکتریکی است که تجربه‌ای متمایز به آنها می‌دهد و به آنها همه گزینه‌های موجود و جدید را می‌دهد.»

عمر الزبیدی، مدیر عامل Genesis خاورمیانه و آفریقا، گفت: «خوشحالیم که آغاز فصل بعدی سفر پر رونق و موفق خود در خاورمیانه را اعلام کنیم. مدل‌های الکتریکی جنسیس مفتخر است که جدیدترین فناوری‌های پیشرفته را برای تضمین یک سبک زندگی برتر و متمایز ارائه می‌کند.»

مدل‌های الکتریکی جنسیس نشان‌دهنده مسیر جدیدی برای جنسیس است و تغییر مثبتی در زندگی مشتریان ایجاد می‌کند. این مدل‌ها فناوری پیشرفته را با طراحی‌های مجلل و زیبا ترکیب می‌کنند و تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهند.

G80 Electric با سطح بالای عملکرد و فناوری خود مسیری جسورانه را برای سدان های الکتریکی لوکس معرفی می کند.این خودرو بر اساس میراث مدل قبلی یعنی  G80 ساخته شده و تعادل کاملی از ظرافت اسپورت را در خود جای داده است. نمای بیرونی دارای جلوپنجره بالایی آیرودینامیک برای مطابقت با سبک G-Matrix است، درب محفظه محفظه در جلو برای تاکید بر تجمل پایدار، و صندلی‌ها از چرم ناپا با رنگ طبیعی، با جزئیات بیشتر از چوب اکو.

مدل الکتریکی G80 دارای یک سیستم شارژ چند سرعته 400 ولت / 800 ولت است که می تواند با زیرساخت های شارژ مختلف استفاده شود و همچنین دارای ویژگی V2L است که به مشتریان اجازه می دهد تا 3.6 کیلو وات برق خارج از خودرو استفاده کنند.

 مدلGV70 EV  بر اساس میراث GV70 ساخته شده است و از طراحی داخلی جادار آن بهره می‌برد و در عین حال عملکرد فوق‌العاده و طیف وسیعی از فناوری‌های جدید را که منحصراً برای خودروهای برقی طراحی شده‌اند، اضافه می‌کند.

در مورد طراحی بیرونی، فاسیای جلو بر کارایی و عملکرد آیرودینامیک تأکید دارد. جلوپنجره نمادین Genesis Crest به یک نشان آیرودینامیک تبدیل شده است که دارای الگوی G-Matrix معکوس است و دارای یک پورت شارژ مخفی است که ظاهری ساده و در عین حال پیچیده به آن می‌دهد.

طراحی داخلی بر روی راننده تمرکز دارد و تجربه رانندگی پویا و بصری را تضمین می کند. مدل الکتریکی GV70 با الهام از مفهوم طراحی داخلی "زیبایی فضای سفید" به کاربران این فرصت را می دهد تا داستان خود را بنویسند، با طراحی داخلی که منعکس کننده آرزوهای پایدار خودروی الکتریکی است و تعهد جنسیس به پایداری آینده را بیان می کند.

این مدل با عملکرد بالا دارای شتاب قابل توجهی است و در حالت Boost تنها در 4.2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

علاوه بر این، خودروی الکتریکی GV70 اولین مدل جنسیس است که دارای حالت e-Terrain این شاسی‌بلند است که تجربه رانندگی پایداری را در محیط‌های مختلف تضمین می‌کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها