غیبت گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها برابر هوادار

پرسپولیس در شرایطی امروز به مصاف تیم هوادار خواهد رفت که در ترکیب خود یورگن لوکادیا به عنوان یکی از گلزنان بازی رفت را در اختیار ندارد.

غیبت گلزن محبوب پرسپولیسی‌ها برابر هوادار

پرسپولیس در بازی رفت موفق شد یکی از پرگل‌ترین پیروزی‌های این فصل خود را با برتری 3-1 برابر هوادار رقم بزند. در آن بازی لوکادیا زننده اولین گل پرسپولیس بود.

مهاجم هلندی پرسپولیس که هنوز بعد از 9 هفته از جدایی‌اش از این تیم در صدر جدول گلزنان قرار دارد، توانسته بود در این بازی کات بک دانیال اسماعیلی‌فر را به شکل زیبایی به گل اول بازی تبدیل کند تا مسیر را برای پیروزی تیمش فراهم سازد. لوکادیا که در دوره کوتاه حضورش در پرسپولیس شش گل به ثمر رسانده، پیش از دیدار بنا به دلایلی شخصی از ایران خارج شد و در ادامه قراردادش را با شکل‌دهی پرونده‌ای در فیفا به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.

پرسپولیسی‌ها اما ادعاهای این مهاجم هلندی را رد کرده‌اند و مدعی شکایت متقابلی علیه وی هستند و باید دید در نهایت به چه نتیجه‌ای در این رابطه خواهند رسید. با این حال مطمئناً ادامه حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس می‌توانست هم از نظر آمار گلزنی و هم امتیازگیری سرخ‌ها تا اینجای فصل شرایط مناسبی را نصیب آن‌ها کند که این مسئله میسر نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها