تراکتور سازی تبریز اولین چراغ طرح شوکا را روشن کرد

در نشست مشترک مدیران عامل بیمه البرز و تراکتور سازی ایران که به میزبانی شرکت تراکتور سازی ایران در تبریز برگزارشد،این شرکت طی امضای تفاهمنامه ای، بیمه نامه زندگی بیمه البرز با نام تجاری شوکا را برای کارکنان خود خریداری نمود.

تراکتور سازی تبریز اولین چراغ طرح شوکا را روشن کرد

در این نشست که رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران هم حضور داشت بر ارایه تسهیلات ۵ ساله تا سقف۲۰۰ میلیون تومان و با هدف تامین اعتبار خرید طرح شوکا برای هر یک از خریداران تاکید کرد.

وحیدزاده مدیرعامل تراکتور سازی ایران در ابتدای این‌نشست طرح شوکا را طرحی نو و‌ منحصر بفرد دانست که میتوانددر تامین آتیه و آرامش کارکنان شرکت نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل بیمه البرز هم ضمن قدردانی از استقبال مدیران و کارکنان این مجموعه وزین از طرح شوکا گفت: بیمه البرز این طرح را با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین ابهام اجرا مینماید و‌ در طول زمان اجرای شوکا،تمام قد پشتیبان خریداران خواهد بود.

گفتنی است؛ تفاهمنامه همکاری طرح شوکا توسط موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز و دکتر مصطفی وحیدزاده مدیرعامل تراکتور سازی ایران و با حضور عیسی امامی رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران،مجید علی پناهی رییس هیات مدیره بیمه البرز، معاونین بیمه البرز و مدیران عامل هلدینگ تراکتور سازی،  امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها