زمان قرعه کشی و اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی/ همه متقاضیان خودرو تحویل می‌گیرند

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، در پاسخ به پرسشی درباره اعلام قیمت جدید خودرو‌ها از سوی شورای رقابت هم گفت: شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام می‌کند و در پی این اتفاق، خودروسازان قرار است برنامه تولیدشان را به معاونت حمل و نقل وزارت صنعت ارائه دهند و پس از آن، بررسی کنیم که تقاضا در کدام مدل‌ها بیشتر هستند.

زمان قرعه کشی و اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی/ همه متقاضیان خودرو تحویل می‌گیرند

به گزارش مستقل آنلاین، همزمان با ارسال نامه حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری در رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت‌بندی تحویل تعدادی از خودرو‌های تولید داخل انجام شد.

البته فرهیدزاده تأکید کرد: با عنایت به انجام اولویت‌بندی طرح یکپارچه خودرو، فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به‌ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو‌های داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند.

بر همین اساس متقاضیان طرح یکپارچه خودرو می‌توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

خودروهایی که در طرح یکپارچه خودرو داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، بر اساس قیمت روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود و فهرست جدید قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایت این شرکت‌ها قرار دارد.

همه متقاضیان خودرو تحویل می‌گیرند

پیش از این امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، در پاسخ به پرسشی درباره اعلام قیمت جدید خودرو‌ها از سوی شورای رقابت هم گفت: شورای رقابت قیمت‌ها را اعلام می‌کند و در پی این اتفاق، خودروسازان قرار است برنامه تولیدشان را به معاونت حمل و نقل وزارت صنعت ارائه دهند و پس از آن، بررسی کنیم که تقاضا در کدام مدل‌ها بیشتر هستند.

قالیباف افزود: هر خودرو، دارای قرعه کشی به لحاظ نوبت‌دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان طرح یکپارچه خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

به گفته وی، تقریبا اواخر فروردین ماه، رتبه‌ها و نوبت تحویل خودرو‌های متقاضیان باید اعلام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها