واریز حق مسکن 900 هزار تومانی برای کارگران از همین ماه/ خبر مهم وزیر کار

مرتضوی وزیر کار با اشاره به مبلغ حق مسکن کارگران در سال گذشته گفت: مبلغ حق مسکن کارگران در سال گذشته از سوی شورای عالی کار ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده بود که برای امسال ۲۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و هیأت دولت مصوبه پیشنهادی شورای عالی کار را به تصویب رساند.

واریز حق مسکن 900 هزار تومانی برای کارگران از همین ماه/ خبر مهم وزیر کار

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از ایلنا، حق مسکن ۹۰۰ هزار تومانی از همین ماه پرداخت می‌شود.

وزیر کار با اشاره به تصویب حق مسکن کارگران در هیات وزیران تاکید کرد: کمک هزینه ۹۰۰ هزار تومانی مسکن کارگران از فروردین امسال باید به کارگران پرداخت شود.

سیدصولت مرتضوی اظهار کرد: با موافقت و تصویب هیأت وزیران مبلغ کمک هزینه مسکن کارگران در سال جاری ۹۰۰ هزار تومان شد که از فروردین‌ماه امسال باید به کارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به مبلغ حق مسکن کارگران در سال گذشته گفت: مبلغ حق مسکن کارگران در سال گذشته از سوی شورای عالی کار ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده بود که برای امسال ۲۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و هیأت دولت مصوبه پیشنهادی شورای عالی کار را به تصویب رساند.

مبلغ کمک هزینه مسکن سال گذشته از سوی شورای عالی کار ۶۵۰ هزار تومان تعیین و از طریق وزارت کار به هیات وزیران ارسال شد. این مبلغ بعد از کش و قوس‌های فراوان در پایان بهار سال گذشته به تصویب رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها