اگر برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا مشکلی دارید، بخوانید!

باتوجه به افزایش بار ترافیکی سامانه esalecar.ir شرکت راهبر ظرفیت را افزایش داده تا وقفه در زمان ثبت‌نام خودرو اتفاق نیفتد. در حال حاضر همزمان ۱۲۰ نفر می‌توانند وارد سامانه شده و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

اگر برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا مشکلی دارید، بخوانید!

به گزارش مستقل آنلاین؛ در اولین روز از ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا، سامانه تخصیص یکپارچه با مشکلاتی روبرو شده است. سخنگوی وزارت صمت توضیحاتی را ارائه داد.

به نوشته جهان صنعت نیوز، مرحله دوم ثبت‌ نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از (جمعه) آغاز شده است. در این شرایط تعدادی از متقاضیان در روند فرآیند ثبت ‌نام خود دچار چالش شده‌اند.

سخنگوی وزارت صمت در این خصوص به افزایش بار ترافیکی سامانه تخصیص یکپارچه اشاره کرد. قالیباف از افراد خواست تا ساعت غیرپیک را برای ثبت در پیش فروش ایران خودرو و سایپا انتخاب کنند.

مرحله دوم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا

مرحله اول ثبت ‌نام خودروهای داخلی با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به پایان رسید.

از (جمعه ۲۶ اسفند ماه) مرحله دوم از ثبت‌ نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا آغاز شد. در این مرحله ثبت درخواست خودروی مورد متقاضیانِ تایید شده آغاز شده است.

آنگونه که پیشتر گفته شده بود این مرحله به مدت سه روز تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مشکلات ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

در این شرایط برخی از متقاضیان اعلام می کنند که سایت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو با اختلال مواجه است. آنگونه که گفته می شود برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا سامانه esalecar.ir اجازه دسترسی داده نمی‌شود.

تعدادی هم موفق به تشکیل پروفایل کاربری در سامانه نمی‌شوند. این گروه با عناوین مختلف همچون عدم تطابق کد ملی با حساب وکالتی، عدم تطابق شماره تلفن همراه متقاضی با کد ملی و…  روبرو شده‌اند.

توصیه قالیباف برای متقاضیان ثبت نام خودرو

طبق اعلام سخنگوی وزارت صمت، در هر دقیقه، شش نفر در سامانه، ثبت خودرو مورد نظر خود را می‌کنند. تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز (روز نخست از ثبت‌نام مرحله دوم)، ۱۳۵ هزار متقاضی، خودروی مورد نظر خود را در سامانه ثبت کرده‌اند. اما تعداد مراجعه بالا به سامانه مذکور برای ثبت‌ نام برای پیش فروش ایران خودرو و سایپا و بار ترافیکی ایجاد شده، اختلالاتی را برای برخی فراهم کرده است.

در این رابطه، امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت- در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

“باتوجه به افزایش بار ترافیکی سامانه esalecar.ir شرکت راهبر ظرفیت را افزایش داده تا وقفه در زمان ثبت‌نام خودرو اتفاق نیفتد.

در حال حاضر همزمان ۱۲۰ نفر می‌توانند وارد سامانه شده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. چنانچه متقاضیان ساعت غیرپیک را جهت ثبت‌نام خود انتخاب کنند، مدیریت سامانه بهتر خواهد شد. “

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها