افزایش حقوق ها در سال 1402 متناسب نیست! افزایش حقوق 20 درصد، تورم 40 درصد!

یک نماینده مجلس در رابطه با افزایش حقوق ها در سال 1402 یادآور شد: افزایش حقوق کارمندان متناسب با تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه سال آینده نیست.

افزایش حقوق ها در سال 1402 متناسب نیست! افزایش حقوق 20 درصد، تورم 40 درصد!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از خانه ملت، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، گفت: حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال آینده ۲۰ درصد افزایش داده شده و تورم ۴۰ درصدی پیش بینی شده است، در راستای حقوق عمومی ملت اجازه ندهید این تبصره مصوب شود زیرا براساس برنامه ششم توسعه حقوق کارکنان باید متناسب با تورم باشد.

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (سه شنبه، 4 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اروپا در زمینه لیست تروریستی قرار دادن سپاه را محکوم و براساس حقوق بین المللی ما نیز حق داریم اقدام صریح و متقابل انجام دهیم اما به گفته مسئولین سیاست خارجی اروپا این اقدام احساسی بوده که به نحوی کنایه از عذرخواهی است. ما در خصوص مسائل امنیت ملی تعارف نداریم و قدمی عقب نمی نشینیم.

وی خطاب به رئیس جمهور، گفت مصوبات سفر شما به استان اردبیل اجرایی نشده و اگر نیم بندی نیز اجرا شده مربوط به مرکز استان است، پروژه ای که قرار بود با اعتبار سفر آسفالت شود در مرحله تعطیلی می باشد در خصوص تونل اسالم به خلخال ما پیاده هستیم و کسانی که باید آن را اجرا کنند سواره، انتظار داریم قبل از سفر مجدد به استان اردبیل تونلی که یک دویستم اعتبار پرداخت شده به یکی از استان های مرزی را نیاز دارد برطرف شود.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: این خلاف عدالت است که به یک استان برای انتقال آب 150 هزار میلیارد تومان اختصاص دهیم و مردم خلخال و کوثر در گردنه اسالم گرفتار باشند.

وی خطاب به وزیر نفت، عنوان کرد: کارگران و قشر ضعیف امروز به ما مراجعه می کنند، قیمت گاز غیرمعقول است. یک کارگر چگونه باید 2 میلیون تومان پرداخت کند، افزایش غیرمنطقی و غیرقانونی گاز را در مجلس پیگیری کنیم، دولت نباید پول را از جیب مردم بردارد بلکه باید اگر توان دارد به صادرات فکر کند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال آینده 20 درصد افزایش داده شده و تورم 40 درصدی پیش بینی شده است، در راستای حقوق عمومی ملت اجازه ندهید این تبصره مصوب شود زیرا براساس برنامه ششم توسعه حقوق کارکنان باید متناسب با تورم باشد.

نظری خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی عنوان کرد: 40 هزار میلیارد تومان پول مردم در بورس به حساب 12 شرکت رفته که این موضوع را باید برای مردم مشخص کنیم، با صندوق تثبیت سرمایه مشکل این افراد برطرف نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها