راز افزایش قیمت دوج کوین! باز هم ردی پای ایلان ماسک در رمزارزها!

رشد فوق‌العاده قیمت دوج کوین در روزهای اخیر این بحث را مطرح کرده که ایلان ماسک رمزارز مورد علاقه‌اش را به توییتر پیوند زده است؟

راز افزایش قیمت دوج کوین! باز هم ردی پای ایلان ماسک در رمزارزها!

به گزارش مستقل آنلاین؛ دوج‌کوین بیش از ۷۰ درصد افزایش قیمت داشته و به پیشروی خود پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک ادامه داده است.

مدیرعامل شرکت تسلا، یکی از حامیان پرشور ارزهای دیجیتال، تأثیر قابل‌توجهی بر ارزش دوج‌کوین و بیت‌کوین داشته و به نظر می‌رسد که همچنان دارد.

در اوایل سال جاری میلادی، تسلا شروع به دریافت دوج‌کوین به عنوان پرداخت برای محصولات خود کرد. عطر جدید ماسک با نام «موی سوخته» نیز دوج‌کوین را می‌پذیرد.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس که ۵۰۰ میلیون دلار به خرید توییتر توسط ماسک کمک کرده، ادعا می‌کند که در حال تدوین ایده‌هایی برای چگونگی سودمندی فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال برای توییتر است.

در زمان جک دورسی مدیرعامل پیشین توییتر که از حامیان بیت‌کوین است، این رسانه اجتماعی شروع به بررسی نحوه استفاده از فناوری بلاک‌چین کرد.

پیش‌تر، ماسک توییت کرده بود که در حال خرید توییتر برای ساخت یک «اپلیکیشن همه کاره» است. شرکت‌های آسیایی مانند وی‌چت که کاربران را قادر می‌سازد نه تنها پیام ارسال کنند، بلکه پرداخت‌ها، خرید آنلاین و استفاده از تاکسی را نیز با این اپ انجام دهند، جایی است که مفهوم یک نرم‌افزار فراگیر برای اولین بار ظهور کرد.

دوج‌کوین که به عنوان یک شوخی در رسانه‌های اجتماعی شروع راه‌اندازی شد، پیش‌تر ناشناخته بود تا اینکه توییت‌های ایلان ماسک در مورد آن، مانند آنچه که او آن را «رمزارز مردمی» نامید، آن را به بهشت دلالان تبدیل کرد.

منبع: همشهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها