قائم‌مقام بانک در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی منطقه همدان و کردستان مطرح کرد:

هدفگذاری برای افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع بانک سینا

قائم‌مقام بانک سینا یکی از مهم‌ترین اهداف مدل جدید کسب‌وکار این بانک را افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع عنوان کرد.

هدفگذاری برای افزایش سهم درآمدهای غیرمشاع بانک سینا

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علیرضا تقدیری در آیین افتتاح ساختمان‌ جدید مدیریت منطقه همدان و کردستان، شعبه نهاوند و باجه شریعتی، اظهار داشت: عملکرد بانک سینا از بعد سودآوری در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما در برخی زمینه‌ها مانند سهم درآمدهای غیرمشاعی که ناشی از درآمدهای کارمزدی ناشی از گشایش اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه، گواهی اعتبار مولد (گام) و عملیات بانکداری الکترونیک و دیجیتال است، نیاز به اصلاح و تغییر رویکرد حس می‌شود و برای افزایش سهم درآمدهای غیرمشاعی هدفگذاری لازم صورت گرفته است.

وی راه‌اندازی شعب جدید را به منزله ایجاد امکانی برای خدمت‌رسانی بهتر به هموطنان عنوان و تصریح کرد: بانک سینا با عمل به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک مرکزی توانسته است در شاخص‌های بالای سلامت نظام بانکی قرار بگیرد که این مهم با تلاش‌های همکاران در این مجموعه و اعتماد مردم میسر شده است.

تقدیری با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف بانک‌ها است، گفت: بیش از هر زمان دیگری ضرورت و توجه به برنامه‌های هدفمند و استراتژی‌محور و متناسب با منطقه برای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان را باید مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به لزوم شناسایی بازار هدف بانک از سوی شعب اظهار داشت: افزایش سهم نفوذ بانک سینا در بازار پولی و مالی کشور و تلاش برای ارزش‌آفرینی جهت سوددهی بیشتر به مشتریان و سهامداران از برنامه‌های اصلی بانک است.

قائم‌مقام بانک سینا افزود: ویژگی بانک سینا خوشنامی و مشتری‌مداری است و لذا سعی خواهد شد از طریق ارائه خدمات متمایز و ویژه و با به‌کارگیری ایده‌های نوین، نقشی مؤثر در رفع نیازهای اقتصادی و معیشتی هموطنان ایفا کنیم.

در این سفر حمداله جمالی، معاون امور شعب و مناطق و حمیدرضا ایروانی، معاون مهندسی و پشتیبانی، قائم‌مقام بانک را همراهی می‌کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها